شناخت شربت سرفه به عنوان جدید ترین اعتیاد آور

شناخت شربت سرفه به عنوان جدید ترین اعتیاد آور

شربت سرفه اعتیاد آور جدید

در مطلب زیر عجیب ترین چیز را مطالعه خواهید کرد اینکه شربت ضد سرفه به عنوان یکی از قوی ترین مواد شادی اور در بین نوجوانان مرسوم شده و میتوان آن را به عنوان ماده اعتیاد آور جدید بین جوانان دانست.

داروخانه‌های اروپا از مصرف نگران‌کننده شربت‌های ضدسرفه به همراه الکل و سایر مواد مخدر در نوجوانان خبر دادند. به گفته آژانس‌ ملی دارو (ANSM) مصرف کوکتل‌هایی بر پایه شربت‌های ضدسرفه میان نوجوانان اروپایی مد شده و این در حالی است که داروها بدون عارضه نیستند.

اولین بار یک خواننده رپ آمریکایی این کار را مد کرد. وی نوشیدنی ضداسترس تهیه کرد که سبب شادی و توهم می‌شد. بسیاری از نوجوانان و جوانان از سال گذشته به تبعیت از این فرد از شربت‌های ضدسرفه که حاوی کدئین است و ضداسترس و شادی‌آور محسوب می‌شود

یا از دکسترومتورفان که توهم‌آور است در دوز بالا استفاده کردند و از آن کنار سودا و یخ نوشیدنی ساختند. با اینکه در سال ۲۰۱۴ تعداد زیادی از افراد مصرف‌کننده در بیمارستان‌ها بستری شدند اما این جریان همچنان ادامه داشته و به همین دلیل آژانس ملی دارو فروش مقادیر بالا شربت سینه

را مخصوصا به افراد جوان و سالم ممنوع اعلام کرده است. از جمله عوارض مصرف این نوشیدنی تهوع و توهم،‌ خواب‌آلودگی شدید و اختلالات گفتاری است. این نوشیدنی اعتیادآور است و در صورتی که بیش از ۲۵۰۰ میلی‌گرم دکسترومتورفان مصرف شود کشنده خواهد بود. در آمریکا ۲ خواننده رپ به دنبال مصرف همین نوشیدنی جان داده‌اند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *