شیرینی سالم میل کنید

شیرینی سالم میل کنید

 

سعی کنید از محصولات رژیمی مانند شکر رژیمی و آب نبات و آدامس رژیمی کمتر استفاده کنید این محصولات ممکن است باعث اضافه وزن و چاقی شما شوند شیرینی سالم را از محصولات غذایی سالم انتخاب کرده و مانع ابتلای خود به انواع بیماری های جسمی شوید.

از هر نوع نوشابه‌های رژیمی، آب‌نبات‌های بدون قند و آدامس‌هایی که حاوی شیرین‌کننده‌های مصنوعی مثل آسپارتام، سوکرالوز، نئوتام و… هستند دوری کنید. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که وقتی این شیرین‌کننده‌های مصنوعی در بدن متابولیزه می‌شوند، می‌توانند باعث مشکلاتی مثل افزایش وزن و بیماری‌هایی مثل بیماری‌های عصبی، درد مفاصل، مشکلات گوارشی, سردرد, افسردگی,بیماری التهابی روده, مسمومیت شیمیایی و سرطان شوند.

خوردن شکلات‌های سالم و استاندارد، علاوه بر شیرینی سالمی که دارند، می‌توانند مغز را تقویت کنند. اما شکلات سفید این ویژگی را ندارد. شکلات‌های استاندارد با توجه به مواد مغذی گیاهی فوق‌العاده‌ای که دارند می‌توانند جریان خون را به مغز افزایش دهند، از رگ‌های خونی محافظت کنند، باعث بهبود خلق‌وخو شوند و تمرکز را بالاتر ببرند. اما شکلات سفید هیچ کدام از این مزایا را ندارد و حتی می‌تواند به سلامتی شما آسیب برساند.

در هر لیتر از کنسروهای گوجه‌فرنگی، ۵۰ میکروگرم بیسفینولA وجود دارد و همین مقدار می‌تواند بر سلامت افراد تاثیر منفی بگذارد. بخش فلزی قوطی‌های کنسرو حاوی ماده‌ای شیمیایی به‌نام بیسفینولA است. این ماده شیمیایی نوعی استروژن مصنوعی است که با مشکلاتی مثل بیماری قلبی، دیابت و چاقی همراه است. برای همین اگر می‌خواهید گوجه‌فرنگی آماده استفاده کنید، انواعی را بخرید که در بطری‌های شیشه‌ای بسته‌بندی شده باشد.

 

این اقلام به دلیل افزودن مواد نگهدارنده شیمیایی که بسیار سمی و خطرناک هستند و باعث ایجاد غلظت خون، فشارخون، چاقی شکم ، اختلال رشد اطفال ونوجوانان، ضایعات پوست و مو، افزایش قند و چربی و اوره خون، خرابی معده، بیماری دستگاه گوارش، آرتروز، سرطان، ناباروری، پوکی استخوان، نارسایی کلیه، خرابی معده، تخریب کبد، یبوست، بیماریهای دستگاه گوارش، آرتروز و بیماریهای اعصاب که همه ی اینها در مجموع به تولید خون فاسد می انجامد، می شوند.

اغذیه ی مضر که حتی المقدور مصرف نشود :

۱- قند وشکر
۲- لبنیات پاستوریزه
۳- گوشت مرغ ( ماشینی)
۴- شیرینی قنادی ها
۵- آدامس
۶- شکلات
۷- بیسکویت و آب نبات
۸- نان فانتزی ( باگت)
۹- تخم مرغ ماشینی
۱۰- سرکه و آب – غوره ی شیمیایی
۱۱- آب لیمو و رب شیمیایی
۱۲- بستنی کارخانه ای
۱۳- کشک و آبمیوه ی شیمیایی
۱۴- کنسرو و کمپوت های کارخانه ای
۱۵- نان سفید (لواش و بربری و تافتون)
۱۶- چای پر رنگ
۱۷- برنج

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *