چگونه صورتمان را چاق تر و تو پُر کنیم؟

 چگونه صورتمان را چاق تر و تو پُر کنیم؟

 

چگونه صورتمان را چاق تر و تو پُر کنیم؟ ♥صورت لاغر می تواند شما را لاغرتر از چیزی که هستید نشان دهد، خصوصاً اگر قالب بدنتان کمی باریکتر باشد. ♥ اگر دکتر به شما توصیه کرده است که افزودن وزن سلامتی شما را تقویت می کند، راهی سالم را برای افزایش وزن انتخاب نمائید. ♥ شما نمی توانید تضمین کنید که افزایش وزنتان بر روی گونه ها و صورتتان هم تاثیر بگذارد یا نه، امّا رسیدن به وزن ایده آل می تواند صورت شما را پُر تر نشان داده و وضعیت پوستتان را بهبود بخشد و شما سالم تر به نظر برسید.

اضافه کردن وزن با روش سالم

افزایش وزن زمانی اتفاق می افتد که بدن شما بیشتر از میزانی که می سوزاند کالری دریافت کند. خوردن این کالری ها از مواد غذایی سالم مانند پروتئین های بدون چربی، تمام سبزیجات، سبزیجات نشاسته دار، چربی های بدون اشباع و لبنیات، اضافه وزن شما را همراه با رساندن تمامی مواد غذایی مورد نیاز، تضمین می کند.

تغذیه مناسب تُن پوستی شما و را تقویت کرده، رنگ پوستتان را تغییر داده و انرژی را به پوستتان بر می گرداند. از افزایش وزن سریع با خوردن زیاد فست فود، بستنی و نوشابه بپرهیزید، این ها به شما کمک نخواهند کرد که ظاهری مناسب و حال بهتری داشته باشید. کالری های ناسالم موجود در شکر، سبزیجات تاریخ گذشته و چربی های اشباع چربی اضافی به همراه دارند، که بدن شما را در خطر بیماری های چون مشکلات قلبی و دیابت نوع ۲ قرار می دهند.

برای افزودن ۰.۵ الی ۱ پوند وزن در هفته، هر روز بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ کالری بیشتر از حد مورد نیاز معمول بدنتان استفاده کنید. افزایش وزن سریع تر از این –خصوصاً بدون انجام تمرینات ورزشی- به این معناست که شما فقط بافت چربی اضافه کرده اید و هیچ عضله ای از بدنتان تقویت نشده است. اگر می خواهید فقط صورتتان کمی چاق تر شود، نمی توانید چربی را هدایت کنید که فقط در صورتتان ایجاد شود؛ به هر حال بقیه بدنتان هم به خود چربی خواهد گرفت.

تمرینات ورزشی برای افزایش وزن

انجام زیاد تمرینات قلبی عروقی می تواند کار را برایتان سخت کند چرا که کالری اضافی برای اضافه وزن را می سوزاند، امّا همه ورزش های هوازی را کنار نگذارید. برای داشتن سلامتی، در طول یک هفته چند جلسه تمرین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای با حد فشار معمولی، داشته باشید.

وزنه برداری به شما کمک می کند که عضله سالم بسازید و به طور طبیعی به وزنتان اضافه شود. البته امکان وزنه برداری با پیشانی و چانه وجود ندارد اما با افزایش عضلات ظاهری کلی و فرم بدنتان بهتر خواهد شد. برای انجام تمرین کامل بدن سازی حداقل ۲ روز در هفته را در نظر گرفته و تمامی تمرینات همه عضلات بدن را انجام دهید.

برای هر کدام از حرکت ها حداقل یک ست چهار الی هشت تایی تمرین نمایید. تمرینات ورزشی قدرتی حالت فیزیکی و توانایی بدنی شما را تقویت کرده و سطح انرژی و استقامت شما را افزایش می دهد. همه این ها منجر به بدنی سالم و ظاهری جذاب می شود، به علاوه فرم صورتتان را هم عوض خواهد کرد.

چگونه صورتمان را چاق تر و تو پُر کنیم؟


حتما بخوانید: ورزش های مناسب برای چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه ها


افزایش سن و ویژگی های صورت

با افزایش سن، صورت شما لاغرتر خواهد شد، که بخشی از نشانه های ظاهری افزایش سن است. نگه داشتن وزن در حالت متعادل می تواند به شما کمک کند که در زمان عبور از مرز ۴۰ سالگی جوان به نظر برسید. تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۹ در زمینه جراحی پلاستیک انجام گرفت نشان داد که بین دوقلوها، قلی که در چهار نقطه از بدنش حجم بیشتری دارد، پس از ۴۰ سالگی از قل دیگر جوان تر به نظر می رسد. کشیدن سیگار، نوشیدن بیش از حد، در معرض آفتاب قرار گرفتن بیش از حد معمول و استفاده از داروهای خاص نیز  می تواند ظاهر چهره را پیر تر نشان دهد.

اگر شما در دوره نوجوانی و در دهه سوم زندگیتان صورتی چاق تر داشتید، انتظار این را داشته باشید که با گذشت سن این پُر بودن کم کم از بین برود. کلاژن، پروتئینی که برای پوست خاصیت کشسانی را به همراه می آورد، از سن ۲۰ سالگی شروع به کاهش می کند –که هم زمان با کاهش چربی پوست صورت باعث می شود صورت افتاده تر شود- این یکی از اتفاقات طبیعی افزایش سن است. به همین علت دوباره داشتن گونه های پُرِ جوانی ممکن است دیگر ممکن نباشد.

در زمینه انتظاراتتان واقع بین باشید

اگر می خواهید صورتی پر تر داشته باشید از مصرف چربی های نا سالم حتماً خودداری کنید. وقتی شما یک برنامه افزایش وزن را پیش می گیرید، خصوصاً در زمانی که نیازی نیست حتماً وزن اضافه کنید، نمی توانید دقیقاً متوجه شوید که چربی های مصرفی در کجا ذخیره خواهند شد. به عنوان مثال، در نهایت ممکن است با شکم، ران و باسنی بزرگ تر مواجه شوید و حجم صورتتان تغییری نکند.

اگر شما کمبود وزن دارید و شاخص نسبت قد و وزنتان کمتر از ۱۸.۵ است، افزایش وزن می تواند به شما کمک کند پُر تر به نظر برسید –که البته این اضافه وزن شامل صورتتان نیز می شود. در حین افزایش وزن صبور باشید، و بدانید که صورت کشیده و لاغری که عامل ژنتیکی در شکل گیری آن موثر باشدریال به تنهایی با رژیم غذایی و ورزش تغییر نمی کند.


بیشتر بخوانید: چاق کردن صورت | مواد غذایی مفید برای داشتن گونه های برجسته

پست اختصاصی روزنه آنلاین – تهیه و تنظیم: توسط تیم ترجمه


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.