طرز تهیه اسنک گیاهی بسیار ساده با روش جدید

طرز تهیه اسنک گیاهی بسیار ساده با روش جدید

طرز تهیه اسنک گیاهی ساده

در مطلب زیر طرز تهیه اسنک گیاهی را برایتان قرار داده ایم این اسنک بسیار خوشمزه و در عین حال بسیار ساده میباشد بنابراین در زیر دستور پخت این اسنک عالی را گذاشته ایم.

این دستور یه اسنک خیلی ساده ست،
مواد لازم :
نان همبرگر : یک عدد
گل کلم : نصف لیوان
قارچ : نصف لیوان
گوجه فرنگی : کوچک ۱ عدد
فلفل دلمه ای : یک نصفه
پیاز سرخ شده : نصف قاشق
سس فرانسوی : یک قاشق
پنیر ورقه ای : دو برش
نمک و فلفل سیاه و آویشن و پودر کاری
آب نصف لیمو ترش کوچک
روغن و کره : اندکی

طرز تهیه :
گل کلم را چند دقیقه بخارپز یا آبپز می کنیم به حدی که کاملا نرم نشود.قارچها را اسلایس کرده و در روغن و کره ی داغ به همراه کمی نمک و آبلیمو و پودر کاری تفت می دهیم.فلفل دلمه ی اسلایس شده و پیاز داغ را اضافه می کنیم. گل کلم را اضافه می کنیم و تفت می دهیم. گوجه فرنگی ها را خرد کرده و به همراه ادویه ها اضافه می کنیم و تفت مختصری می دهیم. شعله را خاموش کرده و سس را افزوده و کاملا مخلوط می کنیم.صفحات گریل ساندویچ ساز

را با کره چرب کرده و دستگاه را روشن می کنیم تا داغ شود.نان همبرگری را از وسط کامل برش می دهیم، کمی از خمیرش را خارج می کنیم. یک ورقه پنیر گذاشته و از مواد رویش می ریزیم و دوباره یک ورقه پنیر و برش بعدیِ نان. سپس در دستگاه گریل می گذاریم و درب دستگاه را می بندیم تا آماده شود.برای سرو، آن را به چهار قسمت مثلثی تقسیم و میل می کنیم.

نکته ها :
حتماً از نان برگر نرم استفاده شود. ( مانند نانهای بسته بندی ) من از سه نان کنجد دار استفاده کردم که بسیار کرانچی و عالی شد.
من از یک ورقه بلوچیز و یک ورقه پنیر پستو استفاده کردم که مطلوب بود اما هر پنیر ورقه ای دیگری قابل مصرف است.برای مواد داخلی، از هر ترکیب دلخواهی می توانید استفاده کنید. فقط حتما دقت داشته باشید که حاشیه های نان را خالی بگذارید که بعداً بر اثر فشارِ دستگاه مواد بیرون نریزند.می توانید کمی کچاپ به ترکیب مواد اضافه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.