طرز تهیه ران مرغ پر شده با قارچ و پودر آویشن

طرز تهیه ران مرغ پر شده با قارچ و پودر آویشن

طرز تهیه ران مرغ پر شده با قارچ و پودر آویشن

مطلب زیر اختصاص دارد به یک غذای جدید و خوشمزه.طرز تهیه ران مرغ پرشده با قارچ و آویشن. همچنین از آرد سفید و سس مایونز در این غذای جدید استفاده گردیده است بهتر است این غذای جدید را بعنوان یک شام عالی صرف کنید و از آن استفاده کنید.

ران مرغ پر شده با قارچ

سینه یا ران مرغ ۵ عدد  .  پیاز ۲ عدد  .  آرد سفید ۲ قاشق غذاخوری  .  سس مایونز ۵ قاشق غذاخوری

قارچ ۵۰۰ گرم  .  پودر آویشن ۱ قاشق چایخوری  .  روغن مایع ۲ قاشق غذاخوری  .  نمک و فلفل مقدار لازم

طرز تهیه :

استخوان های ران مرغ را با دقت خارج کنید ( دقت کنید که تنها قسمت پهن ران مرغ برای این غذا لازم است ) مرغ ها را داخل کاسه ای بریزید و سس مایونز ، پودر آویشن ، ۱ عدد پیاز رنده شده ، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید سپس روی ظرف را بپوشانید و داخل یخچال قرار دهید.

داخل ماهیتابه ۲ قاشق غذاخوری روغن بریزید و ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود سپس قارچ ها و ۱ عدد پیاز باقی مانده را خرد کنید و داخل روغن بریزید و تفت دهید تا آب غذا کشیده شود ، پس از اینکه آب غذا کشیده شد ۲ قاشق غذاخوری آرد ، نمک و فلفل اضافه کنید و کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.

ران های مرغ را به نوبت روی سطح کار قرار دهید ، داخل هر ران مرغ مقداری مایه قارچ بریزید و از اطراف گوشت مرغ را جمع کنید و با خلال چوبی در جای خود محکم کنید ( اگر مرغ ها را خوب بپیچید دیگر نیازی به خلال چوبی نیست ).

داخل سینی فر را چرب کنید ، مرغ ها را درون سینی فر بچینید و روی مرغ ها نمک و فلفل بپاشید سپس داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱ ساعت قرار دهید تا برشته و طلایی شود سپس در ظرف بکشید و بهمراه پوره سیب زمینی و سالاد سرو نمایید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.