طرز تهیه سالاد رژیمی با قدرت آب کنندگی چربی ها

طرز تهیه سالاد رژیمی با قدرت آب کنندگی چربی ها

طرز تهیه سالاد رژیمی کم کالری

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد رژیمی را برایتان قرار داده ایم این سالاد بدون کالری ویژه افرادیست که رژیم های لاغری دارند و دوست دارند که لاغر شوند بنابراین شما میتوانید با مصرف این سالاد فوق العاده براحتی کالری هایتان را سوزانده و چربی هایتان را آب کنید امیدوارم که حتما این سالاد بسیار خوشمزه را تهیه کنید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

مواد لازم برای آشپزی :
کالباس : ۴ ورقه
خیار شور : ۲۵۰ گرم
زیتون سبز خرد شده : نصف پیمانه
گل کلم : یک چهارم بوته متوسط
هویج رنده شده : دو تا درشت
گوجه فرنگی : ۳ تا متوسط سفت
فلفل دلمه رنگی : یک چهارم
ماست موسیر : یک پیمانه
نمک و فلفل : قدری
نان تست : ۶ ورق

طرز تهیه :
گل کلم رو با مقدار بسیار کمی سرکه و نمک و آبمدت بسیار کوتاهی بپزید. اینقدر که از خامی دربیاد و مزه دار بشه ولی نرم نشه. سپس آبکش کنین و نمک اضافه رو از روش بشورین. مواد رو نگینی خرد کنین و توی ظرفی بریزین. نان چهارگوش رو تست کنین و مربعی خرد کنین. ماست موسیر و سس فرانسوی رو با هم مخلوط کنین و روی سالاد بریزین. نمک و فلفلش رو اندازه کنین. توی ظرف مناسب بریزین و روش رو تزیین و سرو کنین.

نکته :
به جای کالباس میتونین از سینه مرغ ریش شده توش بریزین که خوشمزه تر میشه. فلفل دلمه ای از چهار رنگ نارنجی و سبز و قرمز و زرد استفاده کنین. بهتره نمک زیادی نخورین و به جای خیار شور از خیار سبز تازه رنده شده استفاده کنین. ولی به خاطر بسپارین که خیار تازه باید موقع سرو کردن و در آخرین وهله به سالاد اضافه بشه چون اگه زودتر اضافه کنین با سس و نمک توی سالاد مخلوط میشه و سالاد آب میندازه. میتونین کمی سس فرانسوی با ماست موسیر مخلوط کنین.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *