طرز تهیه سالاد یونانی رژیمی ویژه کاهش وزن بسیار سریع

طرز تهیه سالاد یونانی رژیمی ویژه کاهش وزن بسیار سریع

طرز تهیه سالاد یونانی رژیمی

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد یونانی رژیمی را قرار داده ایم این سالاد بسیار عالی ویژه کسانیست که قصد دارند رژیم های لاغر بسیار سختی را تجربه کنند امیدوارم که از تهیه این سالاد فوق العاده لذت ببرید.

به آنها که مجبورند برای کاهش اضافه وزن خود از رژیم غذایی محدود در کالری ورودی به بدن پیروی کنند، سالاد رژیمی یونانی را پیشنهاد میدهیم، هم کم کالری است هم در برنامه ی غذایی تنوعی ایجاد میکند. اگر از رژیم خاصی پیروی نمی کنید نیز برای پیش غذای شام یا حتی ناهار خوشمزه و دلچسب است.

مواد لازم :
پنیر فتا : ۲۰۰ گرم معادل یک و یک چهارم پیمانه
گوجه فرنگی متوسط : ۲ عدد
خیار متوسط : ۱ عدد
فلفل دلمه کوچک : ۱ عدد
زیتون سیاه : ۲۰ عدد
جعفری خرد شده : مقداری
لیمو ترش : ۱ عدد
پیاز : ۱ عدد
روغن زیتون : ۵ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و آویشن : به مقدار دلخواه

طرز تهیه :
تمام مواد گفته شده در بالا را خرد کنید. سپس روغن زیتون و نمک و فلفل و آب لیمو ترش را با هم مخلوط کرده، روی مواد بریزید. به همین سادگی، به همین سرعت، و به همین خوشمزگی!

یک نوع سالاد یونانی دیگر

طرز تهیه سالاد یونانی همراه با مرغ و باقالی

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد یونانی همراه با مرغ و باقالی برایتان قرار داده ایم این سالاد یک غذای بسیار سالم و کامل برای افراد لاغر می باشد که می توانند از آن برای عصرانه استفاده کنند.

سالاد یونانی با مرغ و باقالی، غذایی با کالری متوسط و بسیار مغذی برای وعده عصرانه بچه‌ها، افراد لاغر یا بدغذا است. برای تهیه این عصرانه دلچسب برای ۴ نفر به ۲۵۰ گرم فیله مرغ بدون پوست و استخوان خرد و تنوری‌شده، یک‌چهارم فنجان سرکه سیب، ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر،

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل، ۲۵۰ گرم باقالی ریز یا لوبیای سویای پخته، ۸ فنجان کاهوی ترد خردشده، ۱ فنجان گوجه گیلاسی نصف‌شده، نصف خیار چنبر یا ۱ خیار بوته‌ای خردشده، نصف فنجان پنیر فتای رنده شده، یک‌چهارم فنجان ریحان ساطوری،

یک‌چهارم فنجان زیتون خردشده و یک‌چهارم فنجان پیاز قرمز خردشده نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا کافی است که ابتدا سرکه، روغن، نمک و فلفل را باهم ترکیب و سس سالمی درست کنید. حالا پس از مخلوط کردن تمام مواد خردشده و پخته، این سس را روی سالاد بکشید و آن را سرو کنید. هر وعده از این غذا حاوی ریزمغذی‌های زیر است:

۳۳۶ کیلوکالری انرژی ۲۲ گرم چربی ۴۸ میلی‌گرم کلسترول ۱۴ گرم کربوهیدرات ۵ گرم قند ۲۲ گرم پروتئین ۶ گرم فیبر ۵۵۰ میلی‌گرم سدیم ۷۵۵ میلی‌گرم پتاسیم ۱۸۰ درصد ویتامین A ۸۱ درصد فولات ۲۴ درصد ویتامین C ۲۲ درصد پتاسیم ۱۹ درصد کلسیم ۱۹ درصد منیزیم ۱۸ درصد آهن


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *