طرز تهیه شیرینی قلبی شکلاتی ویژه جشن دو نفره

طرز تهیه شیرینی قلبی شکلاتی ویژه جشن دو نفره

طرز تهیه شیرینی قلبی شکلاتی عاشقانه

در مطلب زیر طرز تهیه شیرینی قلبی شکلاتی عاشقانه را برای شما عزیزان قرار داده ایم شما می توانید با استفاده از این شیرینی های قلبی در جشن های دو نفره تان استفاده کنید و شبی رمانتیک را رقم بزنید.

زمان لازم برای آماده کردن مواد: ۲۰ دقیقه
کل زمان برای آماده شدن شیرینی ها :۱ ساعت
مواد گفته شده برای ۲ تکه شیرینی می باشد

مواد لازم :
کره : نیم گرم
شکر قهوه ای : دو پیمانه و نصفی
شکلات تلخ۶ :  گرم (خرد شده)
تخم مرغ  بزرگ : ۴ عدد
وانیل ۲ : قاشق چایخوری
آرد سفید ۲ : فنجان
نمک : نصف قاشق چایخوری
شکر و  پودر کاکائو :  به مقدار لازم

طرز تهیه :
۱ – فر را دردرجه ۳۲۵ سلسیوس گذاشته تا گرم شود. مقدار کمی کره را ته ظرف فر ریخته و آن را در تمامی سطح ظرف مالیده و کاغذ نازکی را ته آن قرار می دهیم . در یک کاسه بزرگ کره، شکر قهوه ای و شکلات تلخ خرد شده را با هم مخلوط کرده و بیشتر از ۱ دقیقه آنرا هم می زنیم. اگر  شکلات هنوز کاملا نرم و یکدست نشده بود، در فواصل زمانی ۱۰ ثانیه مرتبا این کار را ادامه می دهیم تا شکر و شکلات کاملا صاف و یکدست شوند.

۲ – تخم مرغ و وانیل را به مواد اضافه کرده و با یک قاشق چوبی آنها را به هم زده و آرد و نمک را هم کم کم به آنها اضافه می کنیم. مواد درست شده را در ظرفی که قبلا آماده کرده بودیم ریخته و آنرا داخل فر گذاشته و به مدت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه اجازه می دهیم تا شیرینی های ما آماده شوند.

۳ – پس از آنکه شیرینی ها آماده شدند می گذاریم تا کاملا خنک شده و سپس با استفاده از چاقو برش هایی را به صورت قلب در می آوریم و یا از قالب های قلبی شکل برای برش استفاده می کنیم و در آخر هم پودر کاکائو و مقداری شکر مخصوص شیرینی پزی را روی آن الک می کنیم.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *