طرز تهیه غذای رژیمی و تاثیر معجزه آسای آن در لاغری

طرز تهیه غذای رژیمی و تاثیر معجزه آسای آن در لاغری

طرز تهیه غذای رژیمی همراه با لاغری سریع

در مطلب زیر طرز تهیه غذای رژیمی ویژه لاغری سریع را برایتان قرار داده هسته اصلی این غذا بادمجان میباشد که کالری چندانی ندارد و شما با خیال راحت میتوانید این غذای بسیار خوشمزه رژیمی را تهیه کنید و براحتی از این غذای بسیار عالی استفاده کنید این غذا ئیژه افرادیست که اضافه وزن زیادی دارند و در رژیم غذایی بسر می برند پس بنابراین بهتر است که این افراد این غذای بسیار عالی را تهیه کنند و با خیال راحت از این غذا استفاده کنند و از آن لذت ببرید.

بادنجان کالری پایینی دارد ( هر ۱۰۰ گرم آن دارای ۳۵ کیلوکالری انرژی است )، به همین دلیل برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مفید است و می تواند گزینه خوبی برای شام ساعت هفت باشد.

زمان پخت این غذا ۲۵ دقیقه است.

مواد لازم برای ۴ نفر :

۱ حبه سیر کوچک خرد شده
۱.۴ پیمانه مایونز کم چرب
۱ عدد بادمجان متوسط که به صورت حلقه ای قاچ شده است
۱ قاشق چایخوری آبلیمو
۲ یا ۳ عدد قارچ خرد شده
مقداری روغن زیتون ،نمک و فلفل
۱.۲ پیمانه فلفل دلمه ای نگینی
۸ عدد نان تست
۲ پیمانه اسفناج یا شاهی
۱ عدد گوجه فرنگی بزرگ قاچ شده

طرز تهیه :
دستگاه گریل ساندویچ را از قبل گرم کنید. سیرها و مایونز را به یک سطح نانها بمالید و آیلیمو را اضافه کنید.هر دو سطح بادنجان ها و قارچها را با کمی روغن زیتون چرب کنید و نمک و فلفل را به آنها اضافه کنید و همراه با سبزیجاتتان حدود ۳ دقیقه گریل کنید. سپس انها را همراه با گوجه فرنگی ها به مواد روی سطح نانها اضافه کنید .تکۀ دیگر نانها را روی مواد بگذارید و ساندویچتان را گریل کنید.

ارزش غذایی برای هر نفر :

۲۵۰ کالری،۷ گرم چربی،۴ میلی گرم کلسترول، ۳۶ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم پروتئین، ۸ گرم فیبر، ۶۸۸ میلی گرم سدیم، ۷۸۹ میلی گرم پتاسیم، فولیک اسید،منیزیم و ویتامین C.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.