طرز تهیه لازانیا با مایکروفر در دمای 100 درجه

طرز تهیه لازانیا با مایکروفر در دمای 100 درجه

طرز تهیه لازانیا با مایکروفر

طرز تهیه لازانیا با مایکروفر را برای شما قرار داده ایم این لازانیا بسیار عالی و خوشمزه میباشد تمامی مواد پیتزا در این نوع لازانیا بکار میرود امیدوارم که از تهیه این لازانیا لذت ببرید و از آن برای تهیه یک شام عالی بهره ببرید.

لازانیا با مایکروفر
مواد لازم:
گوشت چرخ کرده :   ۳۰۰ گرم                          لازانیا: ۶۰۰ گرم
پنیر پیتزا: ۴۰۰ گرم                                        سس گوجه‌فرنگی: قدری
رب گوجه‌فرنگی: ۳ قاشق سوپ‌خوری               پیاز داغ عسلی: ۴ قاشق سوپ‌خوری
فلفل سبز دلمه‌ای: ۲ عدد                              قارچ: ۲۰۰ گرم
آب: ۲ لیتر                                                    زعفران: ۲/۱ قاشق مربا‌خوری
کره: ۲۵ گرم                                                 روغن: ۱ قاشق سوپ‌خوری
فلفل و نمک: قدری

طرز تهیه مایه گوشت:
گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه‌ای، قارچ، پیاز داغ، نمک و فلفل را مخلوط کرده آن را به مدت ۱۰ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر قرار می‌دهیم. سپس مقداری از رب گوجه‌فرنگی را در ظرف دیگری با آب جوش حل کرده مقداری زعفران و کره به آن اضافه کرده و ان را به مدت ۳-۲ دقیقه در مایکروفر قرار می‌دهیم و آن را به مایه فوق اضافه کرده روی ظرف را پوشانده و مجدداً به مدت ۵ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر قرار می‌دهیم. ـ

طرز تهیه لازانیا:
یک ظرف مناسب انتخاب کرده آب را داخل آن ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر می‌ریزیم تا آب به جوش آید. سپس مقدار کمی روغن مایع ( یک قاشق غذا‌خوری) و نمک به آب اضافه کرده و ورقه‌های لازانیا را داخل آن قرار می‌دهیم و ظرف را به مدت ۸-۶ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر قرار می‌دهیم. سپس آن را آبکش می‌کنیم. یک ظرف مناسب دیگر انتخاب کرده و یک لایه از ورقه‌های لازانیا را داخل آن قرار داده روی آن را مقداری سس گوجه فرنگی ریخته و سپس یک لایه از گوشت و یک لایه پنیر می‌ریزیم. بدین ترتیب می‌توان لایه‌ها را دو بار تکرار کرد. درب ظرف را گذاشته و آن را به مدت ۵ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر قرار می‌دهیم. سپس درب ظرف را برداشته و ۵ دقیقه دیگر با قدرت ۱۰۰% آن را داخل مایکروفر قرار می‌دهیم.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *