طرز تهیه کرفس شکم پر با پنیر موزارلا و خامه ترش

طرز تهیه کرفس شکم پر با پنیر موزارلا و خامه ترش

طرز تهیه کرفس شکم پر با پنیر موزارلا

این روزها از تمامی سبزیجات میتواند شکم پر تهیه کنید. در زیر طرز تهیه کرفس شکم پر را براش شما قرار داده ایم تا علاوه بر لذت بردن از کرفس چربی های اضافه تان بوسیله این سبزی چربی سوز از بین برود.

مواد لازم برای ۴ نفر :
پنیر موزارلا: ۲۰۰ گرم
خامه ترش : ۲ قاشق سوپ‌خوری
ساقه کرفس : یک دسته
نمک و فلفل : به مقدار لازم
زیتون بدون هسته : ۲۰ عدد

طرز تهیه :
ساقه‌های کرفس را به قطعات دو و نیم سانتی‌متری برش دهید.
پنیر، خامه و زیتون را با هم مخلوط کنید.
نمک و فلفل را به مخلوط اضافه کنید.
درون ساقه‌های کرفس را با مخلوط پر کنید.

خواص کرفس:

خواص کرفس بسیار است چنانچه کرفس را سلطان سبزی ها می نامند. در میان هزاران خواص کرفس می توان درمان انواع بیماری های داخلی و پوستی را به دست آورد . فواید برگ و آب کرفس برای تناسب اندام و زیبایی در سرتاسر جهان شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا لیستی از خواص و فواید کرفس و آب کرفس برای درمان انواع بیماری ها و سلامت بدن را به شما معرفی می کنیم.

تمام خواص کرفس

خوردن کرفس شما را از دردهای معده، فشار خون بالا، بوی بد دهان، یبوست، ناراحتی های اعصاب، عفونت مجاری ادراری، آرتروز، روماتیسم نجات می دهد.

پیشینیان کشورمان در گذشته به کرفس، اسامی دیگری نسبت می دادند و این گیاه به کرسب یا کرفش معروف بود اما با گذشت زمان این اسامی تغییر یافته و این روزها همگی آن را با نام کرفس می شناسیم. کرفس انواع متفاوتی مثل ریشه ای، برگی، دمبرگی، آبی و کرفس مشک دارد.

کرفس گیاهی از خانواده ی چتریان است و در سراسر جهان می روید. کرفس سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیم، منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند.

کرفس چربی اشباع شده وکلسترول بسیار پایینی دارد. این گیاه را می توان تا هفت هفته در دمای ۰ تا ۲ درجه ی سانتی گراد نگه داشت؛ گیاه در این شرایط خواص غذایی خود را حفظ می کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.