طرز تهیه کوکی خارجی سوپرایزی ویژه مهمانان خارجی

طرز تهیه کوکی خارجی سوپرایزی ویژه مهمانان خارجی

طرز تهیه کوکی خارجی با طراحی خاص

مطلب زیر طرز تهیه کوکی خارجی را برایتان قرار داده ایم این کوکی ها بسیار خوشمزه و عالی میباشد شما میتوانید با توجه به دستور العمل زیر این شیرینی یا کوکی های بسیار عالی را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید.

مواد لازم برای کوکی بادام و شکلات :

کره: ۱۶۰ گرم
پودرشکر : ۵۰ گرم
آرد : حدودا ۲۵۰ گرم
پودربادام : ۳۰ گرم
پودر زنجبیل : یک‌چهارم قاشق چایخوری
تخم‌مرغ : ۱ عدد
شکلات تخته‌ای : ۱۵۰ گرم
اسپری طلایی یا برنز : به میزان لازم

روش تهیه کوکی بادام و شکلات :

۱.کره، پودرشکر و پودر زنجبیل را با همزن می‌زنید تا کرم مانند شود؛ سپس تخم‌مرغ را اضافه کنید و مجددا با همزن بزنید تا یکدست شود. درنهایت آرد و پودربادام را افزوده تا خمیری حاصل شود. خمیر به دست آمده را در یخچال بگذارید تا ۱۵ دقیقه استراحت کند.

۲. سپس خمیر را بین دو کاغذ روغنی به ضخامت ۴ میلی‌متر باز کنید و با کاتر به شکل دلخواه – مربع، گرد یا مثلث- برش بزنید. خمیر آماده شده را درون فر با دمای۱۶۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید.

۳. سپس شکلات تخته‌ای را روی حرارت غیرمستقیم ذوب کنید و درون قالب‌های سیلیکونی مخصوص شکلات بریزید، سطح آن را صاف کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در فریزر بگذارید و سپس از قالب خارج کنید. بعد از پختن و سرد شدن بیسکویت‌ها برای چسباندن شکلات های فانتزی به بیسکویت ها یک نقطه شکلات ذوب شده وسط بیسکویت‌ها بگذارید و بعد از رنگ کردن شکلات‌های فانتزی با اسپری آنها را روی کوکی‌ها (بیسکویت‌ها) قرار دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *