طرز تهیه کیک چای سبز با استفاده از پودر چای سبز

طرز تهیه کیک چای سبز با استفاده از پودر چای سبز

طرز تهیه کیک چای سبز با پودر

در مطلب زیر طرز تهیه کیک چای سبز را برایتان قرار داده ایم این کیک همانطور که از اسمش کاملا مشخص است با استفاده از پودر چای سبز تهیه می گردد و خاصیت زیادی در چربی سوزی ایجاد میکند امیدوارم که از تهیه این چای بسیار عالی لذت ببرید . این کیک بسیار عالی و فوق العاده مبشاد و به شما توصیه می گردد که اگر قصد لاغر شدن دارید میتوانید به براحتی از این چای سبز فوق العاده در این کیک عالی استفاده کنید و از این کیک لذت کافی را ببرید.

این کیک با استفاده از پودر چای سبز درست شده است. در صورتیکه این پودر را به شکل آماده در دسترس ندارید، می توانید چای سبز را آسیاب کرده و مورد استفاده قرار بدهید.

مواد لازم :
آرد سفید: ۲ و ۳/۴ پیانه
کره نرم شده:  ۱ پیمانه
شکر دانه ریز : ۲ پیمانه سرخالی
تخم مرغ بزرگ : ۴ عدد
پودر چای سبز : ۳ قاشق غذاخوری
وانیل: ۱/۲ قاشق چایخوری
شیر: ۱ پیمانه
بکینگ پودر: ۲ و ۱/۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه :
۱ – کره ، وانیل و شکر را به کمک همزن با یکدیگر بزنید تا پفکی شود. تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۲ – آرد، بکینگ پودر و پودر چای سبز را الک کرده، در ۳ مرحله به مخلوط کره افزوده و با قاشق هم بزنید. از آخر شیر را اضافه کنید و آرام هم زده تا بخورد مواد برود.

۳ – مخلوط آماده شده را در قالب ۲۰ سانتی که کاغذ گذاشته اید، ریخته و در فر ۱۷۵ درجه سانتیگراد به مدت ۴۵ دقیقه یا بیشتر قرار دهید تا پخته شود. می توانید داخل کیک از کشمش یا مغزهای وراکی هم استفاده کنید.

نکته : این کیکهای خوشرنگ با پودر چای سبز که به Matcha معروف است تهیه شده اند. چون این نوع چای به روش مخصوص آماده می شود. برای همین هم هست که خوشرنگ است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.