طرز تهیه کیک گیاهی شکلاتی با استفاده از سرکه سیب

طرز تهیه کیک گیاهی شکلاتی با استفاده از سرکه سیب

طرز تهیه کیک گیاهی شکلاتی رژیمی

در مطلب زیر طرز تهیه کیک گیاهی شکلاتی رژیمی را برایتان قرار داده ایم این کیک بسیار عالی و کاملا کم کالری میباشد این کیک گیاهی ویژه افرادیست که دارای رژیم هستند امیدوارم که از تهیه این کیک فوق العاده راضی باشید و از طعم آن لذت ببرید.

مواد لازم:
سویا یا برنج ۱ فنجان
سرکه سیب ۱ قاشق
پودر کاکائو مقداری
شیرین ساز ۲/۱،۱ فنجان
جوش شیرین ۲/۱،۱ قاشق چایخوری
آرد سفید ۱ فنجان
جانشین تخم مرغ ۲ قاشق چایخوری
آب ۴/۱ فنجان
وانیل ۱ قاشق چایخوری
کره سویا ۲/۱ فنجان

طرز تهیه:
فر را قبل از پخت کیک با درجه حرارت ۳۵۰ گرم کنید. ظرف کیک را چرب و کمی آرد بپاشید. شیر و سرکه را مخلوط. کاکائو، شیرین ساز، جوش شیرین و آرد را اضافه و مخلوط کنید. جانشین تخم مرغ و آب را اضافه و مخلوطی یکدست تهیه نمایید. تمام مواد را با همزن برقی بزنید. مواد را در ظرف کیک بریزید و داخل فر قرار بدهید.

سرکه سرشار از مواد مغذی ای است که به لاغر شدن کمک می کند، هضم غذا را راحت تر می سازد و خواصی دارد که با کلسترول ، فشار خون بالا، پیری و عفونت گوش مقابله می کند.

نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهند که سرکه سیب به کاهش قند خون کمک می نماید. سرکه سیب می تواند برای افراد دیابتی فوایدی داشته باشد. تحقیقات برروی حیوانات آزمایشگاهی نشان داد که سرکه سیب به کاهش کلسترول خون و فشار خون کمک می نماید، به سلامت قلب کمک کرده و از سرعت رشد سلول های سرطانی می کاهد . مطالعه ی مطلب زیر بیشتر شما را در جریان فواید این ماده ی غذایی قرار می دهد.

دندان های سفیدتر با سرکه سیب

اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، غرغره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند. بعد از غرغره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید. دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است. شما همچنین می توانید از نمک به عنوان خمیردندان جایگزین استفاده کنید. اگر لثه های شما احساس نرمی دارند به مسواک زدن با نمک در هر روز ادامه دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *