عوامل تاثیرگذار بر مرگ زودرس

عوامل تاثیرگذار بر مرگ زودرس

از عوامل تاثیرگذار بر مرگ زودرس اطلاعی دارید؟ یافته های جدید در این زمینه به مردم در زمینه استعمال دخانیات هشدار داده اندو مبتلایان به امراض قلبی نیز در معرض مرگ زودرس قرار دارند. اگر می خواهید عمری طولانی داشته باشید، به توضیحات مهم پزشکی در این زمینه دقت کنید.

یکی از تحلیل‌های اخیر و گسترده محققان درباره اثرات بیماری‌های قلبی و عوامل خطر مربوط به مرگ‌ومیر در بین افراد مبتلا به زوال عقل، نتایج مهم و تازه‌ای را نشان می‌دهد. محققان در این مطالعه گسترده، به بررسی و تحلیل ۱۲ مطالعه دیگر پرداختند که مجموعا شامل ۲۳۵۸۶۵ نفر می‌شد. نتایج نهایی تحلیل آنان نشان داد که دیابت، سیگار کشیدن،بیماری عروق کرونر قلب و نارسایی احتقانی قلب، عواملی هستند که می‌توانند خطر مرگ زودرس را در بین افراد مبتلا به زوال عقل افزایش دهند.

ضمنا بررسی‌های آنان نشان داد که مردان مبتلا به زوال عقل نیز در مقایسه با زنان، بیشتر احتمال دارد که دچار مرگ زودرس شوند. دکتر Irene van de Vorst، مسئول اصلی این مطالعهکه در Journal of the American Geriatrics Society منتشر شده است، می‌گوید: «این یافته‌ها می‌توانند برای پزشکان، افراد و مراقبان سالمندان در رابطه با برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراقبت‌های پیشرفته، نقش حمایتی ایفا کنند. از طرف دیگر، این یافته‌ها بر روی نیاز فوری به حمایت از افراد مبتلا به زوال عقل و بیماری‌های قلبی-عروقی تاکید می‌کند».


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *