فرم دهی به بازو در خانه

فرم دهی به بازو در خانه

 

برای فرم دهی به بازو می توانید از تمرینات ورزشی ساده استفاده کنید. بازوهای شل و ول ظاهر زیبایی ندارند. اگر در خانه دمبل یا وزنه دارید می توانید برای این تمرین ورزشی از آن استفاده کنید. این تمرینات هم برای عضله سازی و هم برای فرم دهی و کاهش سایز بازو مناسب هستند.

بازوهای شل و ول و یا بزرگ می‌تواند موجب شرمساری شما شده و ظاهر شما را خراب کند! با این بازوها، پوشیدن لباس چسبان و یا پوشیدن لباس بدون آستین، باعث خجالت شما می‌شود. هم دختران و هم پسران مشکلات مشابهی با بازو‌های بزرگ و افتادگی پوست بازو خود دارند. دختران می‌خواهند بازوهای سفت و باریک داشته باشند، در حالی که پسران خواهان بازوهایی با عضلات بزرگ هستند. اما هیچ‌کس بازوی شل و آویزان را دوست ندارد. چون بازو‌های شل، بزرگتر از آنچه که واقعاً هست، به نظر می‌رسند. آغاز ورزش برای بازوها هرگز دیر نیست. بهترین برنامه ورزش‌های سبک سوئدی، اغلب شامل تمرینات سفت کننده بازوهاست. این تمرینات نه تنها چربی را در اطراف این منطقه کاهش می‌دهد، بلکه به شما بازوهای سفت و خوش فرم می‌دهد. به این ترتیب کم‌کم احساس اعتماد به نفس شما در مورد خودتان بیشتر خواهد شد.

بخش‌ پشت بازو، عضلات سه سر بازویی نامیده می‌شود و بیشتر مستعد شل شدن است. این قسمت‌ها جذب کننده چربی هستند و می‌توانند ظاهری بسیار آزار دهنده داشته باشند. برای سفت کردن و کوچک کردن بازو شما فقط به یک میز و یا یک صندلی نیاز دارید. لازم نیست یک دست لباس دیگر برای این ورزش تهیه کنید. شما می‌توانید آن را به راحتی در خانه خود انجام دهید. این ورزش لاغری را برای کاهش سریع چربی بازو‌های خود انجام دهید.

به پشت روی زمین دراز بکشید.

زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید.

بنابر توان فیزیکی بدن خود، وزنه‌ای ۱ تا ۲ کیلوگرمی را در دست بگیرید.

آرنج‌ها را صاف کنید و وزنه‌ها را روبروی گردن، بالا ببرید.

کم‌کم آرنج‌ها را به سمت بالای سر خود خم کنید تا بازوها زاویه‌ای ۹۰ درجه با ساق دست برقرار کنند.

وزنه‌ها را تا جایی که زمین را لمس کنند، پایین بیاورید.

آرنج‌ها را درست در دو طرف سر خود نگه دارید.

۳ ثانیه در این حالت بمانید و سپس به حالت اول برگردید.

حداقل ۱۵ مرتبه این حرکت را تکرار کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.