فواید میکرودرم ابریژن برای پوست

فواید  میکرودرم ابریژن برای پوست

روش فیس آپ در میکرودرم ابریژن نوعی روش جوان سازی خاص و پیشرفته است که تاثیر زیادی بر رفع مشکلات پوستی شما خواهد گذاشت. همچنین دستگاه های سولاری و FPJ نیز تاثیر زیادی بر رفع مشکلات پوستی مانند روزاسه و رفع موهای زائد بدنمان خواهند گذاشت.

میکرودرم ابریژن یا Face-up (فیس‌آپ)، نوع جدیدی از میکرودرم ابریژن است که براساس لرزش و چرخش صفحه سنگی خاصی بر روی پوست کار می‌کند. این عمل، اثر خوبی در جوان‌سازی و افزایش تاثیر داروهای تجویزی دارد. با انجام فیس‌آپ، لایه‌های مرده سطح پوست و لکه‌های سطحی از بین می‌روند و پوست شما،شاداب‌تر و شفاف‌تر می‌شود. صفحه سنگی مورد استفاده در این روش، شخصی است و شما می‌توانید آن را برای استفاده در نوبت‌های بعدی نزد خود نگه دارید. بعد از انجام این کار، مصرف روزانه اسپری آب فوق اسیدی، ضدآفتاب و کرم ترمیم‌کننده تجویزی را پشت گوش نیندازید. سولاری و FPJ، دستگاه‌های دیگری برای جوان‌سازی پوست هستند.

این دستگاه‌ها، نوع مدرن IPL به حساب می‌آیند که در جوان‌سازی و درمان موهای زائد و نیز جهت بهبود روزاسه کاربرد دارند. بعد از درمان به کمک این دو دستگاه، معمولا لک‌های تیره تغییر رنگ می‌دهند و طی چند روز بعد به‌صورت پوسته خواهند افتاد. بهتر است از دستکاری ضایعات بعد از عمل، پرهیز کنید و مصرف اسپری آب فوق اسیدی و ضدآفتاب را در کنار داروی ترمیم‌کننده تجویزی مد نظر قرار دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *