فیلم های غیراخلاقی – مخرب بنیان خانواده

فیلم های غیراخلاقی - مخرب بنیان خانواده

فیلم های غیراخلاقی چه اثرات منفی روی ذهن ما می گذارد

همه ما می دانیم که فیلم های غیراخلاقی بد است و نباید به فیلم های غیراخلاقی نگاه کنیم. ما علت این که نباید به فیلم های غیراخلاقی نگاه کنیم را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم. فیلم های غیراخلاقی اثرات بسیار مخرب و زیان‌آوری برای جامعه دارد. در این فیلم‌ها تصاویری کاملا غیر واقعی از مقاربت به مردم نشان داده می‌شود. ساخت این نوع از فیلم‌ها درآمدهای میلیاردی برای شرکت‌های سازنده دارد بدون اینکه فکر کنند چه بر سر بییندگان فیلم می‌‌آید و فیلم تا چه اندازه می‌‌تواند پیکره خانواده را بر هم زند.

بهترین راه مقابله با این نوع فیلم‌ها اطلاع‌رسانی به مردم است. در این فیلم‌ها اندام‌ها غیر طبیعی و ساختگی هستند. از روش‌های دوپینگ جنسی استفاده می‌‌شود. فیلم‌ها مونتاژ هستند و در چندین سکانس گرفته می‌‌شود. بسیاری از بیماران با دیدن چنین فیلمی فکر می‌‌کنند که دچار انزال زودرس هستند و وقتی از آنها پرسیده می‌‌شود در عرض چند دقیقه دچار انزال می‌‌شوید می‌‌گویند در عرض ۵ دقیقه. این فرد از نظر علم پزشکی بیمار نیست و انزال زودرس به انزال زودتر از ۲ دقیقه بعد از برقراری رابطه زناشویی گفته می‌‌شود.

در فیلم های غیراخلاقی، اصولا کسانی بازی می کنند که با هزار مدل عمل و … به این شکل در آمده اند و ما خودمان را با آن ها مقایسه می کنیم و باعث پایین آمدن اعتماد به نفس ما می شود. همچنین به دلیل اینکه این بازیگران فیلمهای مستهجن را به همسر و شریک جنسی خود مقایسه می کنیم، باعث بر هم خوردن بنیان مستحکم خانواده می شود و به مرور زمان، خواه یا ناخواه از همسر خود رضایت کافی نخواهیم داشت.

همچنین باید بدانید که عوارض و خطراتی که تماشای فیلم های پورن در ذهن ما می گذارد، فقط موارد بالا نیست و می تواند ذهن ما را درگیر مسائلی کند که آزار دهنده باشد. در بخش های دیگر سایت در این رابطه مطالب مفیدی تهیه کرده ایم.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.