با آبلیموی تازه و آلوئه ورا لکه های پیری را از بین ببرید-درمان طبیعی لکه های پیری

با آبلیموی تازه و الوئه ورا لکه های پیری را از بین ببرید

درمان طبیعی لکه های پیری:آب لیمو حاوی اسید سیتریک ملایم است که به کاهش سلول های مرده پوست با  از بین بردن رنگدانه ملانین کمک می کند. همانطور که لایه های تیره پوست را از بین می برد , پوست جدیدی را بوجود می آورد، لکه های پیری  هم  به تدریج شروع به روشن شدن می کنند.

لیمو برای لکه های پیری

درمان طبیعی لکه های پیری: ویتامین C در لیمو نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان است  که پوست  را از آسیب های رادیکال آزاد محافظت می کند.آب لیموی تازه را به پوست بزنید ده دقیقه بماند سپس با آب گرم بشوئید دو بار د رروز این کار را انجام دهید اگر  پوست حساس  داشته باشید،  آب لیمو را با گلاب رقیق کرده سپس  استفاده کنید
همچنین،  می توانید آب  یک عدد لیمو  تازه را  با  ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری شکر خوب  مخلوط کنید برای چند دقیقه پوست خود را با این مخلوط تمیز کنید اسکراب ملایمی است  از این درمان یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

نکته: بعد از استفاده از آب لیمو، بیرون زیر نور خورشید نروید، زیرا واقعا می تواند پوست را تیره تر از قبل کند.از آب لیمو بطری استفاده نکنید، زیرا ممکن است حاوی مواد شیمیایی دیگر باشد که ممکن است به پوست آسیب برساند.


با آبلیموی تازه و الوئه ورا لکه های پیری را از بین ببرید

آلوئه ورا  برای از بین بردن لکه های پیری سیار موثر است.

آلوئه ورا ترکیبات خاصی دارد که به آرامی سلول های مرده پوست را  از بین می برد  و سلول های جدید و سالم را بوجود می آورد. با استفاده منظم، می تواند لکه های پیری را روشن و احتمالا حذف کند.

به علاوه، دارای یک ویژگی مرطوب کننده است که پوست را تازه، جوان و هیدراتاته می کند.

طریقه مصرف:

برگ یک گیاه الوئه ورا  را بردارید، آن را باز کنید و ژل را خارج کنید
ژل را بر روی لکه های پیری قرار دهید.
به مدت ۱ ساعت یا بیشتر روی پوست بماند سپس می توانید پوست خود را بشویید.
دو بار در روز این کار را انجام دهید
 

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *