مبتلا شدن به پیری، پارانویا، مرگ با مصرف شیشه

مبتلا شدن به پیری، پارانویا، مرگ با مصرف شیشه

تاثیرات مصرف شیشه بر بدن

در مطلب زیر در مورد مصرف مواد شیشه صحبت شده است مصرف کردن این مواد باعث می شود که فرد به پیری , مرگ و … مبتلا شود و اندام های داخلی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

استفاده از شیشه می‌تواند حرارت بدن فرد مصرف‌کننده را تا حد خیلی زیادی بالا ببرد، تا جایی که به بیهوشی فرد یا حتی مرگ او منجر شود. فرد مصرف‌کننده ممکن است احساس اضطراب و گیجی کند، نتواند بخوابد، دچار نوسانات خُلقی شود و حتی رفتارهای خشونت‌آمیز از خودش بروز دهد.

مصرف شیشه می‌تواند ظاهر فرد مصرف‌کننده را به‌طور چشمگیری تغییر دهد. حتی فرد ممکن است سریع‌تر از حد عادی پیر شود. احتمال دارد که پوست او کدر و تیره شود و ممکن است جوش‌ها و زخم‌هایی روی پوست او ایجاد شوند که به‌سختی التیام پیدا می‌کنند. خشکی دهان و مشکلاتی مثل رنگی‌شدن،

شکستن یا فاسد شدن دندان نیز فرد را آزار خواهد داد. افرادی که شیشه مصرف می‌کنند، ممکن است حالت‌های پارانوئید را نیز تجربه کنند. در واقع، ممکن است که فرد چیزهایی را ببیند و بشنود که در واقعیت وجود ندارند و ممکن است به خودش یا دیگران آسیب برساند. حتی این افراد ممکن است فکر کنند که حشرات خزنده‌ای

روی پوست یا زیر پوست آن‌ها در حال حرکت هستند. مصرف‌کنندگان شیشه با خطر بالای ابتلا به ایدز/اچ‌آی‌وی مواجه هستند. این ماده مخدر می‌تواند توانایی قضاوت را تحت تاثیر منفی خودش قرار دهد و توانایی بازدارندگی فرد را هم کاهش می‌دهد. برخی افرادی که تحت تاثیر این ماده مخدر قرار می‌گیرند، بیشتر با احتمال رفتارهای پُرخطر مواجه می‌شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.