مدل ارایش چشم ملایم جدید متناسب برای افرادی که موهای کوتاه و بلند دارند

مدل ارایش چشم ملایم جدید مناسب برای افرادی که موهای کوتاه و بلند دارند

مدل ارایش چشم ملایم جدید + تصویر

 

در این مطلب انواع  مدل ارایش چشم ملایم جدید  ,مدل آرایش چشم دخترانه ساده,مدل ارایش چشم دخترانه,مدل ارایش چشم دخترانه ملایم,مدل آرایش چشم دخترانه ۲۰۱۸,مدل ارایش چشم دخترانه جدید,مدل ارایش چشم دخترانه فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

 

به همراه   مدل ارایش چشم و ابرو ۲۰۱۸,مدل ارایش چشم دخترانه ۲۰۱۸,مدل جدید آرایش چشم ۲۰۱۸,مدل آرایش چشم عروس ۲۰۱۷,مدل آرایش چشم عروس جدید,مدل آرایش چشم عروسکی امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد

 

 

بسیاری از آرایشگرها توانایی دارند چشم شما را با آرایش، زیباتر جلوه دهد. اما یک زن باید بتواند حداقل چشمان خود را به زیبایی آرایش کند در ضمن همیشه امکان، وقت و هزینه کافی وجود ندارد که به آرایشگاه مراجعه شود. پس هدف اصلی این است که با آرایش کردن، چشم در حین طبیعی بودن، زیباتر به نظر برسد د عین حال عده ای می خواهند چشم در صورت بسیار مهیج و متفاوت دیده شود. زیبایی چشم در آرایش صورت احساس بهتری را برای فرد به ارمغان می آورد. در این مقاله به چند نکته ساده و مهم در مورد آرایش چشم اشاره می شود که شما در آرایش در منزل مورد توجه قرار دهید.

ابتدا صورت را با یک محلول تمیز کننده یا صابون لطیف و ملایم بشویید تا صورت تمیز و پاکیزه شود همچنین وقتی آرایش یا رسوباتی که از ریمل یا سایه می ریزد، پاک کردن آن در صورت تمیز راحت تر انجام می شود. صورت را همیشه و به طور متناوب با آب سرد و پنبه ای که آغشته به لوسیون یا محلول مخصوص شستشو و ضدعفونی صورت است، بشویید.

 

اگر پوست خشکی دارید یا دچار اگزمای پوستی هستید، زیر چشم، گوشه های خارجی چشم، شقیقه ها و پیشانی تا روی استخوان ابرو را با کمی کرم مرطوب کننده، چرب کنید. اما دقت کنید که پلک و پشت چشم را چرب و مرطوب نکنید چون در صورت چرب شدن پشت چشم، آرایش روی پلک به خوبی نمی نشیند.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *