مزایای استفاده از رژ لب را می دانید؟!

مزایای استفاده از رژ لب را می دانید؟!

گرچه رژ لب امروزه به عنوان یک افزودنی مد به شما کمک می کند تا به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید اما رژ لب می تواند به سلامتی و شادی شما کمک کند. در ظاهر تنها به عنوان یک ابزار برای اجازه دادن به شما برای اینکه به بهترین شکل ممکن به نظر برسید عمل می کند، اما آنها یک ابزار مهم هستند که می توانند به شما کمک کنند. برخی از مهمترین مزایای رژ لب در اینجا آمده است:

۱-   زیبایی

مهم نیست که شما کدام سبک رنگ لب را ترجیح می دهید (رنگ های تیز، جسورانه و دراماتیک، یا بیشتر سایه های طبیعی و تیره که می تواند شفاف باشد)، به محض استفاده از آن ها احساس زیبایی خواهید کرد. اگر هدف شما این است که در جمعیت بمانید، زیبایی بیشتری داشته باشید یا به راحتی اعتماد به نفستان بیشتر شود، رژ لب یک ابزار مناسب برای شماست.

۲-   هیدراتاسیون

گرچه بعضی مارک های قدیمی تر رژ لب ها از مواد تشکیل دهنده ای استفاده می کنند که می توانند رطوبت را از لب ها بگیرد، اما اکثر آنها موجب هیدراتاسیون و حفظ حالت طبیعی لب شما می شوند. مارک های جدید رژ لب اغلب حاوی نوعی از افزودنی های مرطوب کننده مانند ویتامین E یا آلوئه ورا هستند.

مزایای استفاده از رژ لب را می دانید؟!

۳-   کرم ضد آفتاب

در اوایل قرن بیستم، طراحان مواد شیمیایی و مد، به این نتیجه رسیدند که حفاظت از پوست بوسیله کرم های ضد آفتاب مهم است و اکثر مردم لب های حساس خود را در معرض نور خورشید قرار می دهند حتی اگر در مورد محافظت از بقیه صورت آگاه باشند. تولیدکنندگان رژلب پس از آن مواد تشکیل دهنده حفاظت از خورشید را به محصولات خود اضافه کردند، که شما را قادر به محافظت لبهایتان از نور خورشید، خشک شدن، باد و دیگر اثرات مضر می سازد.

۴-    وضعیت  مناسب تر

مطالعات متعدد نشان داده است، زنانی که به طور مرتب از رژ لب استفاده می کنند در سال های بعدی از وضعیت بهتری برخوردارند. مدت طولانی و پایدار ایستاده در جلو آینه و حفظ حالت و بدنتان در شرایط سالم، باعث می شود که زنان در سن ۶۵ تا ۸۵ به طور قابل توجهی از وضعیت و تناسب بهتری برخوردار باشند.

۵-   سایر مسائل بهداشتی

لب ها ترکیب بسیار متفاوتی نسبت به بقیه پوست ما دارند. ملانین، ماده ای است که ما را از اشعه های مضر UV محافظت می کند و از آنجا که رژ لب، از لب ها در برابر نور خورشید محافظت می کند، احتمال سرطان پوست را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال،  ریمل مات بیشتر می تواند در این کار موثر باشد، اما رژلب های براق کاملا متفاوت عمل می کنند، در واقع باعث جذب اشعه مضر و تشدید تابش لب ها می شوند.

هرگونه کپی برداری با نام روزنه آنلاین مجاز می باشد


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *