مقابله با بیماری ها با چای سبز

مقابله با بیماری ها با چای سبز

اگر می خواهید از بیماری های قلبی و عروقی در امان بمانید پیشنهاد می کنیم از مصرف چای سبز غافل نباشید. این چای میتواند بدنتان را در برابر انواع امراض سرطانی و مشکلات قلبی و عروقی محافظت کند.

 

چای سبز پس از چای سیاه،‌ دومین چای پرطرفدار در سراسر جهان است که طعمی ملایم‌تر و سبک‌تر از چای سیاه هم دارد.برای تولید چای سبز، برگ‌های چای را بلافاصله پس از چیدن، خشک می‌کنند و فرآیند تخمیر را مانند چای سیاه روی آن انجام نمی‌دهند.

هر فنجان چای سبز، چیزی حدود ۲۵ میلی‌گرم کافئین به بدن می‌رساند. چای سبز، سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است و «کاتچین»، مهم‌ترین آنتی‌اکسیدان آن محسوب می‌شود. محققان آمریکایی بر این باورند که کاتچین موجود در چای سبز می‌تواند بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها مانند انواع سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی، واکسینه کند؛ البته به شرطی که ما از یک الگوی غذایی سالم پیروی کنیم و روزی ۳۰ دقیقه ورزش را هم فراموش نکنیم.

نتیجه یک تحقیق آمریکایی هم نشان می‌دهد که نوشیدن تنها یک فنجان چای سبز در طول روز می‌تواند تا حدود ۱۰ درصد، شانس ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را در فرد، کم کند. افرادی که علاقه به نوشیدن چای سبز دارند، می‌توانند حدود ۳ تا ۴ فنجان از آن را در طول روز مصرف کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *