مقابله با سرطان سینه با حبوبات

مقابله با سرطان سینه با حبوبات

 

اگر می خواهید از ابتلا به سرطان پستان در امان بمانید پیشنهاد می کنیم از مصرف حبوبات غافل نمانید همچنین دانه های روغنی مانند گردو را نیز از قلم نیندازید به گفته متخصصین تغذیه اسفناج نیز منبع خوراکی خوبی برای مقابله با سرطان پستان به شمار می رود.

عدس، ماش و دال عدس، از مهم‌ترین خوراکی‌های پیشگیری‌کننده از ابتلا به سرطان پستان محسوب می‌شوند. نتیجه تحقیق محققان آمریکایی روی بیش از ۳۵۰۰ خانم آسیایی-آمریکایی نشان داد که مصرف منظم انواع حبوبات، به‌خصوص عدس، رابطه مستقیمی با کاهشخطر ابتلا به سرطان پستان دارد. عدس، سرشار از فولات و فیبر است. از این رو، مصرف آن می‌تواند راه ساده‌ای برای مبارزه با ابتلا به سرطان پستان باشد. تمام خانم‌ها می‌توانند عدس را به‌صورت خوراک مصرف کنند یا آن را در انواع سوپ‌ها و سالادهای خود بریزند.

گردو، یکی از مهم‌ترین منابع خوراکی حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است. از این رو، محققان مصرف روزانه ۶۰ گرم آن را برای پیشگیری از رشد سلول‌های سرطان پستان به تمام خانم‌ها توصیه می‌کنند. گردو می‌تواند در انواع سالاد، آجیل، کیک‌ها و شیرینی‌های ما جای بگیرد.

یکی دیگر از بهترین خوراکی‌های زنانه برای پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان، اسفناج است. اسفناج، حجم بالایی از ویتامین‌های گروه B را در خود جای داده است و از این رو می‌تواند گزینه مناسبی برای پیشگیری از رشد سلول‌های سرطان پستان، ‌مخصوصا بعد از ۴۰ سالگی باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *