مکمل موثر برای مقابله با عود سرطان پستان

مکمل موثر برای مقابله با عود سرطان پستان

 

برای پیشگیری و مقابله با عود مجدد سرطان پستان بهتر است از مکمل های موثر در این زمینه کمک بگیرید. امگا ۳ کمک زیادی به مبتلایان به این سرطان مهلک خواهد کرد.ایزوتیوسیانات و دی‌ایندولیل‌متان-۳ هم از دیگر موادی هستند که می توانند مانع گسترش مجدد این سرطان در بدن بیماران شوند. انواع کلم ها حاوی این دو ماده مهم برای بانوان مبتلا به سرطان سینه می باشند.

بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که اسیدهای چرب امگا ۳، DHA و EPA، اثرات ضد پرولیفراتیو متعددی بر روی سلول‌های سرطان پستان می‌گذارند و به‌همان میزان این توانایی را دارند که التهاب و خستگی ناشی از سرطان پستان را کاهش دهند. ضمن این‌که DHA و EPA وقتی که با عناصر شیمی‌درمانی ترکیب می‌شوند،

اثرات محافظتی قوی‌تری علیه سرطان پستان از خود بروز می‌دهند. حتی نوع دیگری از امگا ۳ به‌نام GLA، این توانایی را دارد که تعادل بین انواع اسیدهای چرب را حفظ کند و اثرات ضدالتهابی آن‌ها را افزایش دهد. متخصصان به خانم‌هایی که سرطان پستان دارند توصیه می‌کنند که برای جلوگیری از عود کردن این سرطان، روزانه ۲ تا ۳ گرم DHA و EPA مصرف کنند و حداقل ۱ تا ۲ گرم از منابعی استفاده کنند که حاوی نوع GLA باشد.

ایزوتیوسیانات و دی‌ایندولیل‌متان-۳ از مواد دیگری هستند که به نظر متخصصان می‌توانند تاثیر مثبتی در روند جلوگیری از عود سرطان پستان داشته باشند. کسانی که از انواع کلم‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای ایزوتیوسیانات بهره‌مند می‌شوند، چون این ماده در انواع کلم‌هایی مثل کلم بروکلی، گل‌کلم و کلم‌پیچ وجود دارد و می‌تواند علیه تومورها عمل کند.

دی‌ایندولیل‌متان-۳ (DIM) نیز این توانایی را دارد که مانع از تکثیر سلول‌های سرطانی در گیرنده‌های مثبت و منفی استروژن شود. ضمن این‌که متابولیسم استروژن را هم تعدیل می‌کند. مصرف روزانه ۲۵۰ میلی‌گرم DIM و ۶۰۰ میکروگرم ایزوتیوسیانات برای این خانم‌ها ضروری است.به نظر متخصصان، مصرف مکمل‌های هورمون ملاتونین می‌تواند احتمال زنده ماندن در برابر بعضی سرطان‌ها را بیشتر کند و ضمنا تاثیر درمان‌های متداول را بالا می‌برد. خانم‌هایی که سرطان پستان دارند، باید هر شب حداقل ۳ میلی‌گرم از این مکمل استفاده کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.