میکروب های محل کار مردان بیشتر هستند

میکروب های محل کار مردان بیشتر هستند

طی تحقیقات گسترده ای که روی محل کار مردان صورت گرفت ثابت شد، باکتری های موجود در محل کار مردان از محل کار زنان بیشتر است. انواع میکروب ها و باکتری های آلوده ناشی از سرفه و عطسه این افراد در این محیط ها پراکنده می شوند. بهتر است نسبت به نظافت و میکروب زدایی محل کارتان بیشتر دقت کنید.

آیا محل کار مردان خطرناک است؟! زمانی که دانشمندان، نگاهی دقیق به محیط کار مردان در سان‌فرانسیسکو و نیویورک انداختند، متوجه شدند که اتاق کار هر شخص، از نظر سلامت، با شخص دیگر متفاوت است و تأثیر یکسانی بر سلامت افراد ندارد. به علاوه، محل کار مردان نیز با زنان بسیار متفاوت و برای سلامت نامناسب است. براساس تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفت، محققان دریافتند که محل کار مردان،از تعداد باکتری بیشتری نسبت به محل کار زنان برخوردار است. دانشمندان، بیش از ۵۰۰ نوع باکتری را در این مکان‌ها شناسایی کردند. بیشتر میکروب‌ها نیز از پوست بدن و ترشحات بینی و دهان ناشی می‌شوند. همین موضوع، محل کار مردان را تبدیل به یک خطر برای سلامت افراد و به ویژه مراجعه کنندگان می‌کند.

به اعتقاد محقق اسکات کلی، برخلاف تصور همگان که محیط‌های باز از نظر وجود باکتری و میکروب خطرناک هستند، محیط‌های بسته‌ای که امروزه بیشتر وقتمان را در آن می‌گذرانیم می‌توانند برای سلامت ما خطرناک‌تر باشند. این تحقیق فقط بر روی محل کار صورت گرفته است و قطعا محل زندگی ما یا محل بازی کودکان نیز ممکن است دچار چنین مخاطراتی باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.