ناراحتی تان را از همسرتان پنهان نکنید؟

ناراحتی تان را از همسرتان پنهان نکنید؟

خطرناک بودن پنهان کردن ناراحتی از همسر

به شما زوج های عزیز پیشنهاد می کنیم که هیچ گاه ناراحتی تان را از همسرتان پنهان نکنید زیرا این پنهان گردن بسیار خطرناک می باشد و باعث پدیدار شدن ناراحتی های دیگر در زندگی می گردد.

تظاهر کردن به این‌که هیچ مشکلی وجود ندارد در مواقعی که ناراحت هستید، واقعا خطرناک است چون باعث تنش می‌شود و حتی کینه به وجود می‌آورد. همسر شما متوجه ناراحتی‌تان می‌شود، اما تا زمانی که به او نگویید دلیل ناراحتی شما واقعا چیست، او هیچ انتخابی ندارد جز این‌که منتظر حرف زدن شما بماند.

وقتی تظاهر می‌کنید به این‌که هیچ مشکلی وجود ندارد، یک مشکل مهم‌تر هم شکل می‌گیرد. در واقع، مشکلی که شما را واقعا ناراحت کرده است اصلا حل‌وفصل نمی‌شود، و ممکن است چندین بار تکرار شود و به رابطه شما آسیب برساند. همه زوج‌ها درنهایت زمان تنهایی خودشان را دارند و این موضوع اصلا غیرطبیعی نیست.

با این‌حال، بعضی از زوج‌ها به‌جای این‌که در زمان‌های تنهایی با هم ارتباط برقرار کنند، فقط تلویزیون تماشا می‌کنند یا سراغ لپ‌تاپ شخصی‌شان می‌روند. تکنولوژی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، اما این امکان هم وجود دارد که به‌عنوان عامل اصلی حواس‌پرتی عمل کند. بنابراین بهتر است که تلویزیون را خاموش کنید و سراغ فعالیت‌های مناسب‌تری بروید. انجام دادن فعالیت‌های دونفره مثل ورزش، بازی‌های مختلف، کتاب‌خوانی یا گوش دادن به موسیقی، می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای زوج‌ها باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.