نحوه از بین بردن استرس راهی برای رابطه جنسی بهتر

نحوه از بین بردن استرس راهی برای رابطه جنسی بهتر

تاثر استرس بر رابطه جنسی

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که استرس بر رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار است بنابرای برای اینکه رابطه جنسی موفق تری داشته باشید باید استرس را از بین ببرید و آن را از خود دور کنید.

خیلی‌ها وقتی که استرس دارند، سریعا به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی رجوع می‌کنند که اصلا برای سلامتی‌شان خوب نیست و حتی می‌تواند میل جنسی‌شان را دچال اختلال کند. باید تمرین کنید تا به‌جای خوردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های ناسالم، از روش‌های مدیریت استرس استفاده کنید. ورزش مستمر،

برنامه‌ریزی برای یک رژیم غذایی خوب و در اولویت قرار دادن سلامتی، می‌تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد. رابطه جنسی می‌تواند بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم باشد، و علاوه بر سوزاندن کالری‌ها، می‌تواند باعث ایجاد احساسات مثبت در افراد شود و حتی استرس را کاهش دهد. لازم نیست همیشه برای برقراری رابطه جنسی صبر کنید تا شب فرا برسد!

مثلا به‌جای این‌که همیشه صبر کنید تا ساعت ۱۱ شب برسد،‌باید سعی کنید زمان‌های جایگزین دیگری برای لذت بردن از رابطه جنسی پیدا کنید؛ چون ممکن است در آن ساعت به‌قدری خسته باشید،‌ که فقط بخواهید زودتر روی تخت دراز بکشید و بخوابید. نباید در طول روز لذت جنسی را برای خودتان منع کنید.

البته منظور این نیست که باید در مواقعی که سرحال نیستید، به زور رابطه جنسی برقرار کنید، ولی باید ذهن‌تان برای رابطه جنسی آماده باشد و در طول روز به همسرتان از طریق بوسیدن و لمس بدن ابراز محبت کنید. حتی اگر این ابراز محبت به رابطه جنسی منجر نشود، تاثیری که ایجاد می‌کند باعث حفظ پیوند بین دو طرف می‌شود و آن‌ها را برای برقراری رابطه جنسی در زمان لازم آماده نگه می‌دارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.