نحوه پخت میگوی انگلیسی

نحوه پخت میگوی انگلیسی

چگونه میگوی انگلیسی طبخ کنیم؟

در مطلب زیر طرز تهیه میگوی انگلیسی را برایتان قرار داده ام.معمولا غذاهای دریایی بخصوص میگو سرشار از فسفر و دیگر خواص می باشند.امیدوارم از تهیه این نوع میگو لذت ببرید.

در دستور آشپزی امروز، طرز تهیه میگوی انگلیسی را برای طرفداران غذاهای دریایی آموزش می‌دهیم. برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به ۱ فنجان ماءالشعیر ساده، ۱ فنجان آرد سوخاری، ۱ قاشق چای‌خوری سس یا پودر خردل، نصف قاشق چای‌خوری نمک، ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۴۵۰ گرم میگوی درشت پاک‌کرده و مقداری فلفل نیاز داریم.

برای آماده کردن میگوی انگلیسی باید ابتدا ماءالشعیر، آرد، خردل و یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک را باهم مخلوط کنید تا سس یکنواختی به‌دست بیاید. میگوها باید در ۲ مرحله پخته شوند. در مرحله نخست، ابتدا ۱ قاشق غذاخوری روغن را درتابه‌ای گرم کنید. ۳ تا ۴ دقیقه، میگوها که با باقی نمک و کمی فلفل طعم‌دار شده‌اند را داخل تابه تفت دهید. آنها را از تابه خارج و داخل سس بیندازید.

باقی روغن را داخل تابه بریزید و آن را گرم کنید. میگوها را داخل تابه تاحدی که روی آنها سرخ شوند، تفت بدهید. هر وعده از این غذا حاوی ۲۱۳ کیلوکالری انرژی، ۹ گرم چربی، ۱۷۲ میلی‌گرم کلسترول، ۷ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین، ۱ گرم فیبر، ۳۵۱ میلی‌گرم سدیم و ۲۱۰ میلی‌گرم پتاسیم است. ضمن اینکه می‌تواند ۶۱ درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم و ۱۵ درصد به آهن را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *