نوشیدنی‌های خانگی با کرن بری

نوشیدنی‌های خانگی با کرن بری

برخی نوشیدنی‌های خانگی سالم میتوانند به افزایش سلامت قلب ما کمک کنند، کرن بری از جمله میوه هایی است که می تواند به بیماران قلبی کمک زیادی کند، در این بخش روش تهیه نوشیدنی‌های مخصوص با آب کرن‌بری و کوکتل کرن بری آموزش داده خواهد شد با ما همراه باشید.

شاید هوای بیرون بسیار سرد باشد، اما نوشیدنی‌های گرم و آرام‌بخش نه‌تنها شما را سرحال نگه می‌دارند، بلکه می‌توانند برای قلب هم فوق‌العاده مفید باشند. در ادامه می‌خواهیم با نوشیدنی‌های گرم و سالمی آشنا شویم که برای همه افراد مناسب هستند، حتی برای افرادی که به فیبریلاسیون دهلیزی مبتلا شده‌اند. البته با توجه به این‌که هر کدام از این نوشیدنی‌ها حاوی مواد قندی‌اند،نباید در مصرف آن‌ها زیاده‌روی کنید. کوکتل کرن‌بری اگر یک بار کوکتل کرن‌بری را بنوشید، متوجه می‌شوید که چه عطری در آشپزخانه شما پخش می‌کند و چه رنگ بی‌نظیری به خود می‌گیرد. برای آماده کردن این کوکتل، مقداری آب کرن‌بری را با کمی دارچین و میخک مخلوط کنید و روی شعله بگذارید تا کاملا به جوش بیاید. بعد که جوش آمد، شعله را کم کنید.

در کنار آن، یک ماهی‌تابه کوچک بردارید و مقداری کرن‌بری کامل را با قند، دارچین و کمی آب درون آن بریزید. وقتی که کرن‌بری‌ها از هم باز شدند، شعله را خاموش کنید و بگذارید تا خنک شود. در ادامه این ترکیب را داخل جوشانده بریزید و به‌راحتی بنوشید. آب کرن‌بری، منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش بدهند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *