هر آنچه درباره ارگاسم باید بدانید؟

هر آنچه درباره ارگاسم باید بدانید؟

تصورات اشتباه در مورد ارگاسم

معمولا بعضی از خانم ها تصورات بسیار غلطی در مورد ارگاسم دارند و فکر می کنند تنها با برقرار کردن رابطه جنسی می توانند به ارگاسم برسند ولی آنها می توانند با پیدا کردن نقاط حساسشان به اوج لذت جنسی دست پیدا کنند.

یکی از تصورات رایج اما غلط درباره خانم‌ها این است که دخول به‌تنهایی می‌تواند آن‌ها را به ارگاسم برساند. اما واقعیت این است که تقریبا ۷۵ درصد خانم‌ها هیچ وقت به‌تنهایی از طریق مقاربت واژینال به ارگاسم نمی‌رسند، و در واقع باید از طریق تحریک مستقیم کلیتوریس به ارگاسم برسند. به نظر بعضی از متخصصان،

اگر زوج‌ها می‌خواهند که در حین مقاربت به‌طور همزمان به ارگاسم برسند، باید بدانند که تحریک کلیتوریس خانم‌ها مثلا با انگشت اهمیت زیادی دارد. تصور رایج و اشتباه دیگر درباره خانم‌ها این است که اغلب مردم فکر می‌کنند خانم‌ها نسبت به مردان کم‌تر به رابطه جنسی علاقه دارند. واقعیت این است که چنین چیزی حقیقت ندارد.

به نظر متخصصان، عدم علاقه بعضی خانم‌ها به رابطه جنسی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ دلایلی مثل سوء استفاده جنسی در دوران کودکی، مشکلات مربوط به رابطه عاطفی با همسر، رسیدگی به امور فرزندان یا کار زیاد. این حالت برای همه خانم‌ها وجود ندارد و خانم‌هایی که از رابطه جنسی‌شان رضایت دارند، انسان‌های شادی هستند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *