هشدارهایی به مردان در مورد آپنه انسدادی

هشدارهایی به مردان در مورد آپنه انسدادی

آپنه انسدادی پیامدهای ناگواری برای مبتلایان در بردارد کسانی که از بیماری‌های قلبی و بیماری فشار خون رنج میبرند بیشتر دچار این حالت در خواب خواهند شد. اختلال در تنفس باید به سرعت درمان شود و مبتلایان به این عارضه باید هرچه زودتر در پی درمان این عارضه برآیند.

نادیده گرفتن خروپف تقریبا نیمی از مردانی که خروپف می‌کنند، به مشکل خاصی به‌نام آپنه انسدادی خواب مبتلا هستند، اما این مساله را کاملا بی‌اهمیت تلقی می‌کنند و هیچ اطلاعی درباره آپنه انسدادی خواب ندارند. بنابراین باید بدانید که مساله چیزی فراتر از آزار دادن افرادی است که نزدیک به شما می‌خوابند. این اختلال می‌تواند تنفس شما را برای چند ثانیه قطع کند.

آپنه انسدادی خواب حتی با بیماری‌های قلبی و بیماری فشار خون بالا نیز مرتبط است. بنابراین، اگر شب‌ها خیلی خروپف می‌کنید، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید. استفاده نکردن از کرم ضدآفتاب کرم ضدآفتاب فقط برای رفتن کنار ساحل یا ورزش زیر نور آفتاب نیست. متخصصان معتقدند که استفاده از کرم ضدآفتاب برای پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست، برای همه افراد (مردان و زنان) ضروری است. بنابراین، همه مردان پیش از بیرون رفتن از خانه، باید از کرم ضدآفتاب با SPF ۳۰ یا بالاتر استفاده کنند. بسیاری از مردان، هیچ وقت از کرم ضدآفتاب برای پوست صورت استفاده نمی‌کنند، درحالی که باید این کار را انجام بدهند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *