با ورزش ترامپولین ؛ قوی، خوش اندام و با ظرافت باشید

قوی ، خوش اندام  و با ظرافت باشید

چگونه میتوان با ورزش ترامپولین برای همیشه قوی ، خوش اندام و با ظرافت شویم؟

ما علایق  و پیشنهادات مختلف را در نظر میگیریم و وسیله ای مفید، بدون فشار واره بر بدن ، مناسب برای  تحرک و تقویت تمام عضلات بدن برای تمام افراد در هر سنی با سطوح مختلف توانمندی و سلیقه ارائه می کنیم. شما چه یک شاغل باشید که باید سلامتی خود را در کنار کارتان حفظ کنید و چه یک مادر خانه دار که نیازمند است تا برای حمایت از اعضای خانواده سلامت باشد و یا حتی فردی با مشغله فراوان که نمی تواند وقت و زمانی مجزا را به ورزش و تحرک اختصاص دهد و نیازمند حداکثر تحرک فیزیکی در کمترین زمان ممکن است ، ترامپولین بهترین پیشنهاد برای ورزش کردن در کمترین زمان برای شما است.

 

امکان استفاده برای هر زمان که اراده کنید!

داخل منزل و یا در حیاط و محیط باز، در زیر باران و یا آفتاب، این شما هستیدکه تصمیم میگیرید چه زمانیاین ورزش همراه با سرگرمی را انجام دهید .با ترامپولین دیگر فرقی نمی کند که شما داخل ساختمان ورزش می کنید و یا در خارج از آن، این بدان معنی است که دیگر مجبور نیستید که از بین دو گزینه ورزش کردن در حیاط و یا دیدن برنامه مورد علاقه خود یکی را انتخاب کنید.شما می توانید هر دو کار را همزمان انجام دهید.

تنها رمز موفقیت و نتیجه گرفتن از ورزش این است که  باید هنگام  فعالیت فیزیکی از آن نهایت لذت را ببرید تا برای شما خسته کننده نباشد و آن را با علاقه انجام دهید . ما به شما اطمینان می دهیم پس از استفاده  متوجه خواهید شد که نه تنها ورزش ترامپولین از دویدن مفرح تر است بلکه متوجه خواهید شد ترامپولین موثر تر نیز هست. شما حتی میتوانید از این وسیله در فضای بیرون از خانه هم استفاده کنید تا هم از هوای بیرون نهایت استفاده را ببرید  و هم اینکه یک ورزشی همراه با نشاط را تجربه کنید .

ما برای شما  تناسب اندام و نشاط را همزمان به ارمغان آورده ایم .

 

از ورزش لذت ببرید

غرزدن را کنار بگذارید و با ترامپولین از ورزش لذت ببرید . پریدن با ترامپولین به معنای واقعی ورزش کردن و تناسب اندام و نهایت لذت بخش بودن این کار است .

 

 سلامتی، افزایش عمر و خوشحال بودن را با ورزش ترامپولین تجربه کنید .

با تمام تفریح و نشاطی که ورزش ترامپولین دارد ممکن است متوجه نباشید که این وسیله تمام ۶۳۸ ماهیچه موجود در بدن شما را درگیر کرده و باعث تقویت آن ها میشود .گستردگی تاثر و اثربخشی این وسیله حتی به سیستم گوارش و قلب و عروق نیز میرسد حتی خواص درمانی و پزشکی آن بر پوکی استخوان و پیشگیری از آرتروز اثبات شده و بسیار قابل توجه است.اثر پریدن با ترامپولین بر استحکام و تراکم استخوان آن را به وسیله ای با ارزش برای بانوان که در معرض پوکی استخوان و آرتروز هستند تبدیل کرده است . از دیگر آثار گرانبهای ورزش ترامپولین میتوان به بهبود عملکرد غدد و سیستم لنفاوی و افزایش قد اشاره کرد.

 

بدن ما برای تحرک و پرش ساخته شده است

طومار مزایای استفاده از ترامپولین بلند است و ما به شما حق می دهیم اگر باور کردن این همه مزیت در یک وسیله ساده کمی دشوار باشد . برای حقیقت داشتن زیادی مفید  به نظر می آید. و از خود میپرسید که چطور یک وسیله ساده و کوچک این همه برای سلامت بدن میتواند مفید باشد؟ پاسخ این سوال در سبک زندگی کم تحرک  و مدرن امروزی نهفته است. در واقع بدن ما برای این ساخته نشده که هر روز صبح از خواب بلند شود، از تخت خواب پایین بیاید و پشت فرمان ماشین قرار گیرد و حداقل ۸ ساعت از طول روز را پشت میز کار قرار گیرد و دوباره پشت ماشین نشسته و به خانه برگرد تا استراحت کند! ۵ هزار سال پیش اجداد ما با الهام گرفتن از حیوانات به دنبال میوه و حبوبات کیلومترها سرگردان بودند و مسافت های طولانی را پیاده روی می کردند .در دریاها و رودخانه ها برای شکار ماهی و خوراک ساعت ها شنا می کردند و این کار ها هر روز تکرار میشد و این امر فشار بسیار زیادی بر بدن افراد داشت ولی بدن انسان برای این اعمال بسیار مناسب طراحی شده بود.

 

ورزش ترامپولین

 

شکارچیان در عصر دیجیتال !

بدن ما همچنان نیازمند تحرک برای پیشرفت و سلامت نیاز دارد. بدون آن ما در معرض مشکلات و بیماری های فراوانی قرار خواهیم گرفت که برخی از آنها امروزه بسیار رایج هستند.بدن انسان در زندگی روزمره امروزی مانند یک اتومبیل پیشرفته مسابقه ای است که در یک مسیر آرام درون شهری با سرعت کم حرکت میکند و به هیچ وجه از تمام توانایی خود استفاده نمی کند.

استفاده از ترامپولین در ورزش مانند یک تجدید قوای همه جانبه از تک تک اندام های بدن است. ترامبولین قلب را تقویت میکند، ظرفیت شش ها را افزایش میدهد و استخوان ها را در برابر کاهش تراکم و پوکی مقاوم میکند و دیگر احساس شکنندگی در بدن خود نخواهید کرد. شما چربی سوزی، افزایش انرژی و استحکام کلی بدن، افزایش توانایی در حفظ تعادل را با ورزش ترامپولین تجربه خواهید کرد. همچنین سیستم ایمنی بدن و دفع سموم از سطح بدن را بهبود می بخشد و جالب این است که تمام این مزایا به صورت همزمان اتفاق می افتد.

استفاده تنها چند دقیقه از ترامپولین در روز مایحتاج روزانه بدن شما برای تجدید سلامتی، تناسب اندام و آرامش ذهنی را  تامین خواهد کرد.

ترامپولین در سراسر دنیا به عنوان یک وسیله ساده و کم هزینه همواره میزان نتیجه گیری ورزشکار از ایروبیک را افزایش داده و  با بهترین بازده هسته مرکزی بدن(عضلات داخلی و قلب) را  تقویت میکند.

ترامپولین محافظ مفاصل ورزشکاران و وسیله ای با کاربری بسیار آسان و مفرح است.

با تحول همراه شوید و پتانسیل های ایران ترامپولین را تجربه کنید.

 

 

برای مشاهده انواع مختلف ترامپولین و توضیحات بیشتر در این رابطه و همچنین خرید ترامپولین وارد سایت زیر شوید:

آدرس سایت ایران ترامپولین

http://irantrampoline.ir/

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.