پاک کردن اصولی لاک ناخن

پاک کردن اصولی لاک ناخن

اگر می خواهید لاک را از روی ناخنتان بردارید بهتر است با روش صحیح آن آشنا شوید. استفاده از محلول یا پد لاک پاک کن بهترین گزینه در این زمینه به شمار می رود. هرگز به صورت خودسرانه ناخن هایتان را برای پاک کردن لاک خراش ندهید.

عادت بد: کندن لاک روی ناخن طبیعی است که لاک‌ها بعد از گذشت چند روز، حالت اولیه خودشان را از دست بدهند و جلوه همیشگی را روی ناخن‌ها نداشته باشند. بسیاری از افراد در این وضعیت شروع می‌کنند به کندن لاک‌ها از روی ناخن، و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنند که ممکن است چه آسیب‌هایی به خودشان برسانند.

تنها کار درست در این وضعیت، استفاده از لاک‌پاک‌کن و لاک زدن دوباره روی ناخن‌ها است. این عادت بد و مخرب فقط با کندن لاک‌ها همراه نیست، بلکه می‌تواند لایه‌های بیرونی خود ناخن‌ها را هم از بین ببرد و درنهایت باعث تضعیف ناخن‌ها شود. برای این‌که با این عادت بد مقابله کنید، بهتر است که همیشه چندپد لاک‌پاک‌کن داخل کیف خودتان داشته باشید. در این صورت، دقیقا زمانی که وسوسه می‌شوید تا لاک‌های روی ناخن‌ها را دستکاری کنید، می‌توانید از پد لاک‌پاک‌کن برای پاک کردن سریع لاک استفاده کنید. علاوه بر این، برای جلوگیری از بروز این مشکلات، مانیکور ناخن‌ها را در زمان‌بندی مناسب و با کیفیت بالا انجام بدهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.