پخت املت سبزیجات پنیری همراه با پیازچه و فلفل دلمه ای

پخت املت سبزیجات پنیری همراه با پیازچه و فلفل دلمه ای

پخت املت سبزیجات پنیری همراه با پیازچه

پخت املت سبزیجات پنیری کار آسانیست که در زیر طرز تهیه آنرا برای شما قرار داده ایم. این نوع املت بسیار عالی و خوشمزست و از فلفل دلمه ای و پیازچه در این نوع املت بکار رفته است امیدوارم که این املت بسیار خوشمزه را در برنامه صبحانه تان قرار دهید و از آن لذت ببرید و یک صبحانه مقوی میل نمایید .

مواد لازم

تخم مرغ ۵ عدد
کالباس ۳ ورقه
فلفل دلمه ای ۱/۲ پیمانه
قارچ ۱/۲ پیمانه
پنیر چدار ۱/۲ پیمانه
پیازچه  ۱/۲ پیمانه
کره، جعفری، نمک و فلفل به مقدار لازم

 

پخت املت سبزیجات پنیری همراه با پیازچه و فلفل دلمه ای

 

تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنید ، نمک و فلفل اضافه کنید و با چنگال خوب بزنید تا تخم مرغ ها کف کنند.درون تابه کمی کره بریزید ، حرارت گاز را ملایم کنید ، پس از داغ شدن کره تخم مرغ های زده شده را در کف تابه پهن کنید. پیازچه خرد شده ، فلفل دلمه ای خرد شده ، قارچ خرد شده و کالباس خرد شده را روی تخم مرغ ها بریزید و رویش پنیر بپاشید.

پس از اینکه یک طرف تخم مرغ بسته شد آن را برگردانید ( سبزیجات و پنیر در کف تابه قرار میگیرند ). پس از اینکه تخم مرغ کمی پخته شد و پنیر نیز آب شد املت شما آماده سرو است. املت را درون ظرف بریزید و رویش پیازچه و جعفری خرد شده بریزید . املت را تا بزنید و رویش مجدد جعفری خرد شده بپاشید و سرو کنید.

نکته ها : میتوانید از پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا هم استفاده کنید . باید حرارت در زمان طبخ ملایم باشد. کالباس را میتوانید با سوسیس جایگزین کنید.

حاضر است در : ۲۵ دقیقه
وعده: صبحانه, عصرانه, میان وعده
دسته بندی دستور آشپزی : املت و کرپ
مواد لازم : پنیر چدار, پیازچه, تخم مرغ, فلفل دلمه ای, قارچ, کالباس


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *