پخت خوراک راگو گوشت و لبو یک غذای لذیذ پاییزی

پخت خوراک راگو گوشت و لبو یک غذای لذیذ پاییزی

پخت خوراک راگو گوشت و لبو

مطلب زیر طرز پخت راگو گوشت و لبو را برای شما قرار داده است بدلیل بکار رفتن لبو در آن این خوراک یک خوراک پاییزی لذیذ نام گرفته است امیدوارم که این خوراک لذیذ را در منزل تهیه و از آن لذت ببرید.

مواد لازم برای پخت خوراک راگو گوشت

گوشت گاو ۱ کیلو
روغن ۳ قاشق
سیر رنده شده ۳ حبه
هویج کوچک خرد شده ۱ عدد
پیاز خرد شده متوسط ۱ عدد
رب گوجه ۲ قاشق
آب گوشت  ۲ لیوان
چغندر متوسط ۵ عدد
پاستا آشیانه ای ۱ بسته
پنیر پارمزان ۱/۲ لیوان
نمک، فلفل به میزان دلخواه
جعفری مقداری برای تزئین

 

پخت خوراک راگو گوشت

گوشت گاو را به صورت خورشتی قطعه قطعه کنید و کمی نمک و فلفل روی آن بپاشید. روغن را درون قابلمه ترجیحا مسی بریزید و گوشت را آرام آرام درون آن سرخ کنید تا کمی قهوه ای رنگ شوند. سپس آن را به ظرفی انتقال دهید و نگهدارید.در یک تابه نچسب سیر، هویج و پیاز را باهم تفت دهید و سپس در قابلمه را بگذارید تا آنها به مدت ۵ دقیقه روی حرارت ملایم بپزند.

مراقب باشید تا مواد ته نگیرند. رب گوجه را اضافه کنید و پس از ۱ یا ۲ دقیقه آبگوشت را همراه با قطعات گوشت پخته شده اضافه کنید. حرارت را کم کنید و در قابلمه را بگذارید. در صورت لزوم کمی آب اضافه کنید تا در مدت ۲ تا ۳ ساعت مواد آرام آرام بپزند. فر را تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

چغندر ها را پوست بکنید و زوائد آن را جدا کنید. کمی نمک و فلفل و روغن زیتون روی آنها بپاشید و سپس آنها را درون فویل بپیچید و به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در فر قرار دهید. وقتی چغندر ها را از فر بیرون آوریدید آنها را ببرید.گوشتها را با چنگال کمی له کنید و سپس چغندر ها را به آن اضافه کنید و مواد را کمی روی حرارت ملایم قرار دهید تا خوراک جا بیفتد.

پاستا آشیانه ای را درون آبجوش بجوشانید و آبکشی کنید. پاستا را به درون قالب فر انتقال دهید و سپس سس گوشت و لبو را روی آن بریزید. پنیر پارمزان را روی خوراک ریخته و ظرف را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون فر قرار دهید تا پنیر کمی طلایی رنگ و برشته شود. می توانید از جعفری جهت تزیین غذا استفاده کنید و لذت ببرید.

برای: ۱۰ نفر
حاضر است در : ۲۶۰ دقیقه
وعده: شام, نهار
دسته بندی دستور آشپزی : خوراک
مواد لازم : پاستا, پنیر پارمزان, پیاز, جعفری, رب گوجه فرنگی, سیر, گوشت, هویج


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.