پخت خوراک سیب زمینی با سس آلفردو با استفاده از برگ بو

پخت خوراک سیب زمینی با سس آلفردو با استفاده از برگ بو

پخت خوراک سیب زمینی با سس آلفردو

طرز پخت خوراک سیب زمینی با سس آلفردو را برای شما قرار داده ایم در این خوراک از برگ بو و دیگر سبزیجات در این خوراک استفاده شده است امیدوارم که این خوراک بسیار خوشمزه همراه با این سس فوق العاده را برای شما قرار داده ایم.

مواد لازم

سیب زمینی درشت ۵ عدد
پیاز ۱ عدد
هویج ۲ عدد
سیر ۲ حبه
برگ بو ۲ عدد
خامه ۱ لیوان
کره ۳ قاشق غذاخوری
روغن ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

پخت خوراک سیب زمینی با سس آلفردو با استفاده از برگ بو

سیب زمینی ها را پوست بکنید و خرد کنید. سپس همراه با ۲ حبه سیر ، برگ بو ، نمک و ۱ لیوان داخل قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا بپزد و نرم شود.داخل ماهیتابه ۱ قاشق روغن و ۲ قاشق کره بریزید. پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شود. سپس هویج های پوست گرفته و رنده شده را اضافه کنید و تفت دهید تا هویج نیز نرم شود.مخلوط هویج و پیاز را در میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود ( این کار سلیقه ای میباشد ).

۱ قاشق باقی مانده کره را داخل ماهیتابه بریزید. هویج های میکس شده را اضافه کنید و تفت دهید. سپس خامه ، نمک و فلفل بزنید و خوب مخلوط کنید.پس از اینکه سس غلیظ شد از روی حرارت بردارید و سیب زمینی های پخته را اضافه کنید و هم بزنید تا مواد باهم مخلوط شوند. سپس در ظرف بریزید و سرو کنید ( بهتر است روی ظرف را با پارچه بپوشانید و ۱-۲ ساعت استراحت دهید تا طعم ها جذب هم شوند اما این مورد اجباری نیست ).

برای: ۵ نفر
حاضر است در : ۶۰ دقیقه
وعده: پیش غذا, شام, صبحانه
دسته بندی دستور آشپزی : خوراک
مواد لازم : برگ بو, پیاز, خامه, روغن, سیر, کره, هویج


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.