پخت خوراک مرغ با استفاده از سس پستو و آلفردو

پخت خوراک مرغ با استفاده از سس پستو و آلفردو

طرز پخت خوراک مرغ با ۵ ماده غذایی

با سینه مرغ میتوان غذاهای بسیار مختلف و متفاوتی تهیه کرد در زیر طرز پخت خوراک مرغ را با استفاده از ۵ ماده غذایی که یکی از آنها سس پستو و دیگری سس آلفردو میباشد را برایتان قرار داده ایم . امیدوارم که این مواد غذایی را تهیه کنید.

مواد لازم

ژامبون بیکن (ترجیحاً ۹۰%) ۳ ورقه
فلفل دلمه ای خرد شده ۱ پیمانه
سینه مرغ بدون پوست و استخوان ۴ عدد
پودر فلفل سیاه ۱/۴ قاشق چای خوری
سس پستو ۲۰۰ گرم
سس آلفردو ۴۰۰ گرم

 

اطلاعات مواد مغذی

۶۵۰ کالری

۴۸ گرم چربی

۱۲ گرم کربوهیدرات

۴۱ گرم پروتئین

۲۰۰ میلی گرم کلسترود

 

خوراک مرغ با ۵ ماده غذایی

این خوراک مرغ خوشمزه و مقوی به راحتی و تنها با ۵ ماده غذایی تهیه می شود. ترکیب سس پستو و آلفردو طعم جالب و هیجان انگیزی به خوراک مرغ می دهد. مرغ هم تفت داده می شود و هم در فر قرار داده می شود. با اضافه کردن بیکن روی سس، خوراک مرغ شما آماده سرو می شود.

طرز تهیه: فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید. در یک ماهیتابه چرب شده، بیکن را به مدت ۳-۵ دقیقه روی حرارت ملایم تفت بدهید و مرتب هم بزنید تا برشته شود. سپس بیکن را از ماهیتابه خارج کنید و چربی اضافه آن را با حوله یا دستمال بگیرید.فلفل دلمه ای را به مدت یکی دو دقیقه در روغن باقی مانده ی بیکن سرخ کنید. سپس آن را در یک کاسه بریزید.

روی سینه مرغ ها فلفل بپاشید و آنها را در همان ماهیتابه قبلی روی حرارت متوسط به مدت ۲ تا ۴ دقیقه بپزید. هر طرف که شروع به قهوه ای شدن کرد مرغ را بچرخانید. سپس سینه های مرغ را در یک ظرف مناسب فر با ابعاد حدودی ۲۰×۲۵ سانتیمتر قرار دهید.در یک کاسه با ابعاد متوسط، فلفل دلمه ای، سس پستو و آلفردو را مخلوط کنید. سس تهیه شده را روی مرغ ها بریزید و روی ظرف را با فویل بپوشانید.

ظرف را ۳۰ تا ۳۵ دقیقه در فر قرار دهید تا زمانی که مایع قل بزند و مرغ کاملاً پخته شود. پس از برداشتن فویل، روی مرغ را با بیکن تزییک کنید و خوراک مرغ را سرو نمایید.پنکته: می توانید این خوراک مرغ را همراه با برنج یا نان میل بفرمایید. همچنین می توانید از یک سالاد سبزیجات تازه و خوشمزه به عنوان مکمل آن استفاده کنید.

برای: ۴
حاضر است در : ۵۵ دقیقه
وعده: شام, نهار


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.