پخت رولت کاهو با گوشت همراه با خواص آرامبخشی

پخت رولت کاهو با گوشت همراه با خواص آرامبخشی

 

پخت رولت کاهو با گوشت

رولت ها در انواع بسیار متقاوتی تهیه میشوند که در زیر پخت رولت کاهو با گوشت را به شما آموزش میدهد همچنین بهتر است بدانید که کاهو خاصیت آرامبخشی فراوانی دارد و با خوردن آن یک مسکن طبیعی را به خود تزریق کرده اید.

کاهو پیچ  ۱۲ برگ  .  گوشت چرخ کرده  نیم کیلو  .  پیاز رنده شده  ۲ عدد متوسط  .  برنج سفید آبکش شده  ۱ لیوان

تخم مرغ ۱ عدد  .  رب گوجه فرنگی  ۳ قاشق پر  .  روغن مایع  ۳ قاشق  .  آبلیمو ۱ قاشق

نمک  ۳ قاشق چایخوری  .  زرد چوبه  .  فلفل  .  پودر سیر

 

پخت رولت کاهو با گوشت

از یک قابلمه ی پر از آبجوش برای جوشاندن برگهای کاهو استفاده کنید و اجازه دهید ۲ دقیقه جوش بیاید. سپس آنها را آبکشی کنید.در تابه ای روغن مایع را بریزید و پیازها را در آن سرخ کنید. سپس گوشت را اضافه کنید و خوب تفت دهید. نمک، و به مقدار دلخواه زردچوبه و کمی رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و پس از تفت دادن مواد را از روی گاز بردارید.

حالا نوبت مخلوط کردن مواد درون رولت رسیده است. یک کاسه ی بزرگ انتخاب کنید و برنج، تخم مرغ، گوشت و کمی فلفل را با یکدیگر مخلوط کنید. می توانید برای اینکار از قاشق های چوبی بزرگ کمک بگیرید.برگهای کاهو را پهن کنید و مواد را درون برگهای کاهو بریزید و آنها را به صورت بالا بپیچید.در ظرفی رب گوجه فرنگی، آبلیمو، نمک و فلفل و کمی پودر سیر را بریزید و مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

رول های کاهو را با دقت در قابلمه ای بچینید و سس را روی آن بریزید. قابلمه را به مدت ۲ ساعت روی شعله ی گاز قرار دهید. تا رولها آرام آرام پخته شوند و سس روی آن غلیظ شود.نکته: می توانید رولها را درون فر هم قرار دهید و حتی برای خوشمزه تر شدن آنها از مقداری پنیر پیتزا  استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *