پخت سوپ جو و قارچ ویژه یک پیش غذای خوشمزه و رسمی

پخت سوپ جو و قارچ ویژه یک پیش غذای خوشمزه و رسمی

طرز پخت سوپ جو و قارچ

با ریختن قارچ در هر غذایی مطمئن باشید آن غذا طعم بسیار خاصی بخود خواهد گرفت بنابراین طرز پخت سوپ جو و قارچ را با استفاده از شیر و خامه پرچرب را برای شما قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه این غذای فوق العاده لذت ببرید.

مواد لازم

جو ۱/۲ لیوان
قارچ خرد شده ۲ لیوان
هویج ۳ عدد
کره ۲ قاشق غذاخوری
شیر ۱ لیوان
جعفری خرد شده ۱/۲ لیوان
سینه مرغ ۱ عدد
سیر ۲ حبه
خامه ۵ قاشق غذاخوری

پخت سوپ جو و قارچ ویژه یک پیش غذای خوشمزه و رسمی

درون قابلمه ای ۴ لیوان اب بریزید. سپس سینه مرغ ، جو ، نمک و فلفل بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا در مدت زمان ۲-۳ ساعت ارام ارام باهم بپزند و جو لعاب بیندازد. در اواسط پخت مرغ هویج رنده شده ، سیر و جعفری خرد شده را اضافه کنید.

پس از این مدت زمان سینه مرغ را ریش ریش کنید و دوباره درون قابلمه برگردانید. سپس کره ، شیر داغ و قارچ خرد شده را نیز اضافه کنید و اجازه دهید ۱۵ – ۳۰ دقیقه دیگر سوپ با حرارت ملایم بپزد ( مراقب باشید جو ته نگیرد ). برای سرو سوپ را با خامه مخلوط کنید و در ظرف بریزید و با جعفری خرد شده تزیین نمایید.

نکته ها : میتوانید قبل از اضافه کردن شیر و قارچ مواد را درون میکسر یا مخلوط کن ریخته و بزنید تا تمام مواد باهم مخلوط شده و یکدست شوند ؛ بجای جو کامل میتوانید از ۱ لیوان جو پرک استفاده کنید.

بسته به غلظتی که برای سوپ میخواهید ، ابی که برای مرغ استفاده میکنید میتواند کمتر یا بیشتر باشد ؛ شیر باید داغ باشد تا سوپ شما نبرد ، استفاده از خامه سلیقه ای میباشد.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۱۷۰ دقیقه
وعده: افطار, پیش غذا, شام, نهار


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.