پرهیز از مصرف خوراکی‌های مشکل‌ ساز

پرهیز از مصرف خوراکی‌های مشکل‌ ساز

سعی کنید دور خوراکی های مشکل ساز برای سلامتی تان را خط بکشید و اجازه ندهید سلامتی تان را در معرض خطر قرار دهند انواع تنقلات و فست فودها و خوردنی های ناسالم باعث بروز مشکلات زیادی در بدنتان می شوند. از وابستگی و علاقه و وسوسه‌ شدن برای رفتن به سمت این خوردنی ها بکاهید.

برای این‌که بتوانید خودتان را در مقابل خوراکی‌های مشکل‌ساز کنترل کنید، بهتر است که مقداری از خوراکی‌های متناسب با شرایط خودتان را همراه داشته باشید و فقط از آن‌ها بخورید. اهمیت این کار برای افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند، بیشتر است. منظور متخصصان این نیست که مثلا سبزیجات بخارپز به مهمانی ببرید، بلکه منظور آنان انتخاب آن دسته از خوراکی‌هایی است که کمترین مشکل را برای شما به‌وجود می‌آورند.

برای مثال می‌توانید از این خوراکی‌ها استفاده کنید: ذرت بوداده خانگی ,چیپس ذرت, شکلات تلخ,آب گازدار, دانه‌ها و مغزهای خام، میوه‌های مفید مانند انار و پرتقال و… . اگر شرایط سلامتی شما در وضعیت مطلوبی است و وابستگی شدیدی به خوراکی‌های شیرین ندارید، می‌توانید کمی بستنی،شیرینی یا کلوچه هم بخورید. با این‌حال، هیچ فردی نباید در مصرف این خوراکی‌ها زیاده‌روی کند. اگر می‌دانید که در مهمانی‌ها و جشن‌ها حتما به دسرها و غذاهای سرخ‌شده مورد علاقه و وسوسه‌برانگیز دسترسی پیدا خواهید کرد، اما اصلا نباید از این مواد غذایی استفاده کنید، بهتر است که ظرف غذای متناسب با وضعیت خودتان را به همراه داشته باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.