چگونه پیاز داغ ترد مجلسی طلایی و عسلی درست کنیم

چگونه پیاز داغ ترد مجلسی طلایی و عسلی درست کنیم

 

آشپزی هنر است و باید این هنر را یاد بگیریم. یکی از نکات مهم در آشپزی این است که بتوانیم پیاز داغ ترد مجلسی برای غذاهای مختلف خود درست کنیم. در این آموزش به شما می گوییم که چگونه می توانید پیاز داغ ترد مجلسی خوشمزه بپزید. هر کسی که آشپز خوبی باشد حتما باید بتواند، پیاز داغ ترد مجلسی را به بهترین شکل درست کند. در این آموزش آشپزی با ما همراه باشید. برای تهیه پیاز داغ مجلسی اول پوست پیاز ها را بگیرید و بشویید ، سپس با دقت به صورت خلالی خرد کنید. در ظرف مناسبی آب را بجوشانید و پیاز ها را در آب در حال جوش بریزید .بعد از چند جوش پیاز ها را در آبکش مناسبی بریزید و بگذارید تا آب اضافی آن برود.بعد روی پارچه مناسبی پهن کنید تا خشک شوند.

 

پیاز داغ کریپسی
کمی زردچوبه روی پیاز ها بریزید و مخلوط کنید. ماهیتابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و به میزان لازم روغن در ماهیتابه بریزید تا داغ شود سپس پیاز ها را به آرامی به ماهیتابه اضافه کنید و اجازه دهید طلایی شوند و بعد هم بزنید تا کاملا یکدست سرخ شود.

 

پیاز داغ ترد
پیاز ها را در صافی بریزید تا روغن اضافی آن خارج شود سپس مصرف کنید. بهتر است پیاز ها را یکباره به ظرف روغن اضافه نکنید,پیازهارا در چند مرحله با میزان کم در ماهیتابه بریزید و پس از اینکه کاملا سرخ شدند آنها را از ماهیتابه خارج کنید و سری بعدی را اضافه کنید.

 

پیاز داغ مجلسی
اینکار باعث میشود پیاز داغ یکدست و طلایی داشته باشید.
شما میتوانید در مرحله ی اول و پس از خارج کردن پیازها از آب جوش روی آنها بجای زردچوبه مقداری زعفران بریزید.
رنگ زردچوبه و زعفران باعث خوشرنگ و طلایی شدن پیاز داغ شما میشود ، این روش به شما پیاز داغ مجلسی و ترد میدهد که در تزیین آش و غذا نیز میتوانید از آن استفاده کنید.
میتوانید پیاز داغ هارا آماده کنید و داخل ظرف شیشه ای دربسته بریزید و ماه ها در یخچال نگهداری کنید.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *