پیامدهای ازدواج با افراد خوشیفته

پیامدهای ازدواج با افراد خوشیفته

عواقب ازدواج با افراد خودشیفته

معمولا یک ازدواج خوب بالطبع پیشرفت های بسیار بهمراه دارد و این پیشزفت مصادف با یک زندگی خوب و آرام میباشد ولی برعکس این قضیه هم وجود دارد و آن ازدواج با افراد خودشیفته است.

رابطه مشترک خوب و موفق می‌تواند زندگی را جذاب‌تر و بهتر کند، اما رابطه مشترک بد می‌تواند شدیدا استرس‌زا و وقت‌گیر باشد. اگرچه رابطه مشترک خوب به تلاش دو طرف بستگی دارد، اما برخی روابط از اساس مشکل دارند و با صرف وقت و تلاش بهبود پیدا نمی‌کنند. یکی از انواع روابط که می‌تواند

در گروه دوم قرار بگیرد، زندگی مشترک با فرد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته است. ما معمولا از لفظ خودشیفته برای توصیف افرادی استفاده می‌کنیم که خودمحور هستند. با این‌حال، فرد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته دارای شکل شدیدتری از شیفتگی به خود است که فراتر از نوع معمول آن در افراد خودمحور می‌رود.

انتظار یک رابطه مشترک دوطرفه با افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته، می‌تواند شما را به یک رابطه مشترک یک‌طرفه و ناسالم بکشاند. رابطه مشترک سالم شامل رابطه بده‌بستان دوطرفه می‌شود، اما این بده‌بستان باید در طول یک دوره درازمدت با حالت متعادل ادامه پیدا کند. اگر می‌خواهید با قصد کمک به فرد

مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته ازدواج کنید، باید بدانید که با شرایط سختی روبه‌رو خواهید شد. این کار مثل این است که بخواهید به یک سالمند یا فردی که درون یک بحران قرار دارد، کمک کنید. واضح است که رابطه بده‌بستان دوطرفه در این شرایط معنایی ندارد و امکان‌پذیر نیست. در این موارد بهتر است که به متخصصان حوزه سلامت روان مراجعه کنید و خودسرانه تصمیم نگیرید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.