چاق شدن صورت و برجسته کردن گونه ها در یک هفته به صورت طبیعی

گونه های چاق تر صورت شما را پر تر نشان می دهد و ظاهر صورتتان را زیباتر نشان می دهد. اگر مشکل افتادگی پوست دارید، گونه هایی پر تر می تواند در واقع این مشکل را حل کند و ظاهری جوان تر برای شما به ارمغان آورد.  افزایش سن باعث می شود چربی های زیر پوستی کاهش پیدا کنند و صورتتان افتاده تر به نظر برسد و پر تر شدن صورت باعث می شود میزان چربی های زیر پوستی افزایش پیدا کند.

اگر فقط می خواهید گونه هایتان تپل تر شود، این لزوماً به معنای افزایش چربی در بدن و صورت نیست. شما با استفاده از راههای موثر زیر و رژیم غذایی مناسب، می توانید گونه هایی جذاب تر داشته باشید. گونه های پر تر ویژگی های صورتتان را برجسته تر نشان می دهد؛ بنابراین اگر شما بدنبال تپل تر شدن گونه ها هستید و نمی خواهید زیر تیغ جراحی بروید، اینجا راه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند در طول مدت یک هفته به خواسته خود برسید.

قبل از بیان راه ها، بدانید که رژیم غذایی دارای کربوهیدرات بیشتر با میزان مورد نیاز از دیگر مواد غذایی، به شما کمک می کند به طور طبیعی گونه ها و پوست زیباتری داشته باشید. برنج و نان، سبزیجات برگ دار، میوا ها و فیبرهای خوراکی را در برنامه غذایی خود جای دهید؛ سیگار کشیدن و نوشیدن نوشیدنی های الکلی را ترک کنید و به میزان کافی آب بنوشید؛ ورزش هایی که در ادامه به آن اشاره شده است را انجام دهید و ماساژهای مورد نظر را بکار گیرید.

راهکارهای موثر برای چاق شدن صورت در یک هفته

رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات داشته باشید

رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات را رژیم لوکس می نامند چرا گه باعث چاق به نظر رسیدن شما نشده و به طرزی سالم جذابیت را به پوست شما هدیه می دهد و چند لایه مختصر به گونه های شما می افزاید. خامه، پاستا، کره، برنج و نان را در برنامه غذاییتان جای دهید. این رژیم انرژی بیشتری به بدن شما داده و البته لاعث چاقی نمی شود.

گونه هایتان را بکشید!

باور نمی کنید؟ ما همیشه دیده ایم که دخترهای خوشگلی که گونه های پر تر دارند، دوستان و آشنایانشان لپ هایشان را می کشند. بله درست است، کشیدن لپ و گونه ها باعث می شود گونه ها پر تر شوند و صورتتان روشن تر دیده شود. منتظر کسی نباشید، در این هفته لپ هایتان را بکشید تا صورتی زیباتر داشته باشید.

گونه هایتان را مرطوب نگه دارید

رسیدن به پوستی سالم و درخشان تنها از طریق رژیم غذایی مناسب و مراقبت از پوست بدست می آید. بنابراین، اگر شما مراقبت از پوست را حذف کنید، نتیجه مثبت نخواهد شد. صورتتان را به طور مرتب مرطوب کنید. مرطوب کردن را با مواد طبیعی مثل روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل و گلاب انجام دهید. اگر این کار را قبل از خواب هر شب انجام دهید که عالی است و منجر به بازسازی پوست می شود.

پوست را با روغن های ضروری ماساژ دهید

روغن های ضروری در طبیعت و در گیاهان کم یاب پیدا می شوند. آن ها ویژگی هایی دارند که برای شما پوستی سالم و درخشش مطلق برای گونه هایتان به ارمغان می آورد. این درخشانی را با استفاده از روغن اسطوخدوس، روغن گل های استوایی (درخت کانانگا) و روغن گل شمعدانی به دست آورید. استفاده از این ها نتایج فوق العاده ای خواهد داشت. اگر روغن های فوق را نمی توانید به آسانی پیدا کنید، از روغن های زیتون، بادام، نارگیل و آواکادو استفاده کنید.

عادت های بد را کنار بگذارید

در دنیای امروز زن ها در معرض همه چیزهای مضر قرار دارند و البته برایشان لذت بخش است. امّا به یا داشته باشید که داشتن پوست و موی زیبا بسیار وابسته به سبک زندگی شما است. بجای مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات، یوگا و ورزش کنید و رژیم غذایی سالمی انتخاب کنید تا زیبا و متناسب باقی بمانید.

همیشه آرایشتان را پاک کنید

برای هر روز خارق العاده به نظر رسیدن، زنان بیش از اندازه آرایش کرده و مواد شیمیایی را بر روی پوست خود می گذارند بماند. در مواقعی که قبل از خواب مواد آرایشی از روی پوست پاک نمی شوند، وجود این مواد باعث تولید باکتری بر روی پوست شده و آسیب های جدی به ظاهر شما می گذارد. پس هیچ زمان یادتان نرود که پوست را از مواد آرایشی پاک نمایید.

کرم ضد آفتاب، نجات دهنده است

تابستان ها برای پوست حساس شما می توانند بسیار آسیب زننده باشند و عدم استفاده از ضد آفتاب مناسب مشکل رایجی است که بسیاری از زن ها به آن مرتکب می شوند. علاوه بر آن، استفاده از ضد آفتاب برای سلامتی و کیفیت گونه های شما مفید و ضروری است.

یوگا و گونه های پر تر

یوگای صورت علاوه بر کمک به پر تر شدن گونه ها، چین و چروک های صورت را که شما را پیرتر نشان می دهند، از بین خواهد برد. مراحل زیر را برای بدست آوردن گونه های تپل تر انجام دهید.

انگشت سبابه خود را بر روی استخوان گونه خود قرار داده و پوست آن قسمت را به آرامی و به صورت چرخشی برای ۱ دقیقه ماساژ دهید.

اکنون انگشت ها را به سمت داخل حرکت داده و تا کنار بینی قرار دهید. آن قسمت از پوست را به آرامی و به صورت چرخشی برای ۱ دقیقه ماساژ دهید.

انگشتان را به سمت لولا فک ها برده و پوست آن قسمت را با حرکت دورانی آرام ماساژ دهید.

این حرکات یوگا را ۴ بار در روز انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید.

چاق شدن صورت و برجسته کردن گونه ها در یک هفته به صورت طبیعی

ورزش های مناسب برای رسیدن به گونه های چاق تر

بر روی صندلی نشسته و عضلات صورتتان را شل کنید. اکنون دهان را باز کرده انگار که با کسی حرف می زنید. حال لب ها را به سمت داخل و گوشه دهان به سمت بیرو بکشید. حالا صورتتان را برای ۱ دقیقه آرام نگه دارید. در این حالت باید این احساس را داشته باشید که عضلات گونه هایتان در حال کشیدن است. این کار را در ۳ ست و سه مرحله در روز انجام دهید.

نفسی عمیق از طریق دهان بکشید و هوا را درون دهانتان نگه دارید و لب ها را ببندید ولی هوا را نبلعید. برای ۴۰ الی ۵۰ ثانیه هوا را درون دهان نگه داشته تا فشار بر روی گونه ها را حس کنید، سپس به آرامی هوا را خارج نمایید. این عمل را نیز در طی ۳ ست و روزی ۳ مرحله انجام دهید. روش جایگزین دیگر برای این تمرین باد کردن بادکنک است که می تواند مفید باشد.

با دهانی کاملاً باز بخندید و گوشه های لب هایتان را با کمک دست ها هم که شده باز نگه دارید. با دست ها به آرامی این عضلات را بفشارید و به مدت ۵ ثانیه صورتتان را به همین حالت نگه دارید. برای داشتن گونه های چاق تر می توانید این ورزش را ۳ مرحله در روز و به صورت ست های ۳ تایی انجام دهید.

لبهایتان را محکم بسته و بخندید و گوشه لب هایتان را تا جایی که ممکن است باز نگه دارید. این فشار را برای ۱۰ ثانیه تحمل کرده و گوشه های خارجی لب ها را جمع کنید و آن ها را تا جایی که ممکن است به یکدیگر نزدیک نمایید. این شد یک ست. دو بار در روز و هر مرتبه ۳ ست این ورزش را انجام دهید.

دیگر روش های مفید برای داشتن گونه های چاق تر

از دیگر روش ها برای داشتن گونه هایی تپل تر، استفاده از ژل آلوئه ورا، گذاشتن سیب، پودر شنبلیله، گلاب و گلیسیرین، روغن زیتون، کره درخت روغن قلم، شیر و عسل، ماساژ با روغن نارگیل و خامه تازه است. ماساژ گونه ها با استفاده از هر کدام از این ها در داشتن گونه های چاق تر بسیار موثر است و به شما کمک می کند زیبا و جذاب تر به نظر برسید.


بیشتر بخوانید: 

چاق کردن صورت | مواد غذایی مفید برای داشتن گونه های برجسته

 ورزش های مناسب برای چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه ها

چگونه صورتمان را تو پر و چاق تر کنیم؟

پست اختصاصی روزنه آنلاین – تهیه و تنظیم: توسط تیم ترجمه


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *