چای شیرین بیان درمان فوری افت فشار خون

شیرین بیان به عنوان یکی از درمان های خانگی فوری و  طبیعی  برای فشار خون پایین به شمار می آید  علت مفید بودن شیرین بیان است که  شیرین بیان حاوی ماده فعال گلیسیریزین است که خواص مشابه با آلدوسترون دارد، هورمونی است که توسط غدد فوق کلیه آزاد می شود تا فشار خون را تنظیم کند. و دارای مزه شیرین است. بنابراین، شیرین بیان می تواند هورمون آلدوسترون را در بدن  افزایش دهد و پتاسیم را از بین می برد و سدیم را در بدن حفظ  کند. بدیهی است که سدیم می تواند فشار خون را به آسانی افزایش دهد  در ادامه دستور درست کردن چای شیرین بیان  نوشته شده است تا از افت فشارخون  جلوگیری شود.

مواد لازم برای درست کردن چای شیرین بیان :

برای درست کردن این چای مواد زیر را فراهم کنید :

۱ قاشق چایخوری شیرین بیان خشک
۱ لیوان آب گرم
۱ صافی
۱ قوری

طرز تهیه چای شیرین بیان :

اول،  شیرین بیان خشک را در قوری بریزید.بعد، آب گرم را بر روی آن ریخته و بمدت پنج تا هفت دقیقه دم کنید سپس از صافی رد کرده  و اکنون چای شیرین بیان آماده نوشیدن است.این چای برای بالا بردن سطح فشار خون مصرف می شود و در زمان افت فشار خون روزی یک بار مصرف شود.

یا به عبارت دیگر،  می توانید ۴۰۰-۵۰۰ میلی گرم کپسول ریشه شیرین بیان  به مدت چند روز یکبار در روز  مصرف کنید تا کاملا نوسانات سطح فشار خون را از بین ببرید.

لازم به ذکر است که  در صورت استفاده طولانی ،  می تواند باعث کمبود پتاسیم در بدن شود و منجر به عواقب بسیاری از بیماری ها شود. علاوه بر این، کسانی که از مشکلات قلب یا دیابت رنج می برند، قبل از استفاده  با پزشک مشورت کنند
خوردن بیش از حد شیرین بیان برای پوست هم مضر است.

امیدوارم توصیه های ما را انجام داده و نتیجه لازم را ببرید


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.