چرا انزال دیر هنگام رخ می دهد؟

چرا انزال دیر هنگام رخ می دهد؟

علت وقوع انزال دیر هنگام

همانطور که انزال زود رس میتواند مشکل ساز باشد انزال دیر هنگام نیز دردسر ایجاد می کند در مطلب زیر در مورد انزال دیر هنگام و علت و نحوه درمان این مشکل صحبت کرده ایم.

۳۰درصد مردان در سراسر جهان از انزال زودرس شاکی هستند اما انزال دیرهنگام نیز مساله‌ای تقریبا شایع و نگران‌کننده است. انزال دیرهنگام می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد اما از شایع ترین دلایل مصرف برخی داروها به خصوص داروهای ضدافسردگی و آرام‌بخش و عدم تحریک‌‌پذیری است که بیش از آنکه مساله‌ای جسمی باشد مساله‌ای روانی است.

در واقع این مردان نمی‌توانند از نظر روان خود را به درجه‌ای برسانند که ارگاسم رخ دهد. برخی مردان نیز از طریق واژن به ارگاسم نمی‌رسند و نیاز به تحریک آلت به روش‌های دیگر دارند. در سالمندی نیز به خصوص در کسانی که عمل جراحی پروستات انجام داده‌اند انزال خارجی صورت نمی‌گیرد. در این افراد اسپرم به جای آنکه بیرون بریزد وارد مثانه می‌شود.

برای انزال دیر هنگام راه‌حل‌هایی توصیه شده است: – داروی مصرفی را قطع و با مشورت با پزشک داروی دیگری جایگزین آن کنید. – راه‌هایی را بیابید که می‌تواند باعث تحریک روانی شما شود. – روی ذهن خود کار کنید و بهترین موقع را برای آغاز رابطه جنسی بیابید. – در صورتی که نیاز است به اورولوژیست مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *