چرا گیلاس آرتریت را کاهش میدهد

چرا گیلاس آرتریت را کاهش میدهد

کاهش درد با گیلاس

تحقیقات جدید می گوید گیلاس قرمز و ترش مزه می تواند به کاهش التهاب مزمن، به ویژه در افراد مبتلا به درد مفاصل ، کمک کند.به گفته محققان دانشگاه بهداشت و علوم اورگان در آمریکا، گیلاس ترش و قرمز دارای بیشترین میزان ضد التهابی در مقایسه با سایر مواد غذایی است و می تواند به افراد مبتلا به آرتریت کمک کند تا بیماری را کنترل کنند.

این تحقیق شامل زنان ۴۰ تا ۷۰ ساله مبتلا به آرتریت  بوده و محققان دریافتند که نوشیدن آب آن دو بار در روز به مدت سه هفته موجب کاهش چشمگیری در میزان التهاب می شود.

محقق اصلی  این تحقیق می گوید که ، اکنون میلیون ها نفر به شیوه های طبیعی بیماری آرتریت را درمان کرده اند،   وی یاد آوری کرد که گیلاس هندی می تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی  همراه با داروهای آرتروز بسیار مفید و موثر باشد
تحقیقات پیشین در مورد گیلاس  و بیماری آرتریت در موسسه تحقیقات Baylor انجام شد و مشخص شد که دوز روزانه گیلاس هندی (به شکل عصاره)، در کاهش درد آرتریت در بیش از ۲۰ درصد در مردان و زنان کمک کرده است.

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در گیلاس

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در گیلاس ، که همچنین به عنوان آنتوسیانین شناخته می شوند، علاوه بر ارائه رنگ قرمز روشن ، دارای آنتی اکسیدانی بالا  است که التهاب را بسیار کاهش میدهد

این میوه دارای ترکیبات مفیدی است که برای  ورزشکاران برای تقویت عضلات و  کاهش درد مفاصل موثر است

مدیر ورزشی تغذیه در مرکز پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد که  گیلاس،برای کاهش درد خیلی عالیست

هر روز در هر فصل سال در فرم های خشک، یخ زده و آب  آن را در دسترس قرار دهید و روزانه در رژیم غذایی خود بگنجانید که برای کاهش درد و التهاب خیلی مفید است . این تحقیقات در کنفرانس کالج پزشکی ورزشی آمریکا  در سن فرانسیسکو، کالیفرنیا ارائه شد.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *