چگونه با کاندوم جا مانده در واژن برخورد کنیم؟

چگونه با کاندوم جا مانده در واژن برخورد کنیم؟

ماندن کاندوم در واژن

معمولا در حین برقراری رابطه جنسی امکان دارد که کاندوم در واژن شریک جنسی بماند بنابراین برای اولین اقدام باید کاملا خونسردی خود را حفظ کنیم و به هیچ عنوان عصبی نشویم چون امری بسیار عادیست .

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن خیلی‌ها را مشغول کند، این است که وقتی کاندوم در حین رابطه جنسی جدا می‌شود و در بدن خانم‌ها می‌ماند، چه باید کرد؟! به گفته متخصصان،‌ اولین کاری که باید انجام دهید، این است که عصبی نشوید! چون این اتفاق کاملا رایج است و ممکن است هر کسی با آن مواجه شود!

بعد کاندوم را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کاملا در وضعیت عادی قرار دارد و چیزی از آن خارج نشده است. پیشنهاد متخصصان این است که حتی اگر فکر می‌کنید هیچ چیزی از کاندوم به درون بدن‌تان نشت نکرده است، و اگر از روش‌های ضدبارداری مثل خوردن قرص یا روش IUD استفاده نمی‌کنید،

سریعا از روش پیشگیری از بارداری اضطراری ASAP استفاده کنید تا مطمئن شوید که باردار نخواهید شد. در ضمن، منظور از این روش اورژانسی، خوردن ۲ عدد قرص اچ‌دی و تکرار مصرف این دو عدد قرص، در ۱۲ ساعت بعد است. بعد از آن،‌ اگر باز هم نسبت به همه احتمالات نگرانی داشتید، می‌توانید تست بیماری‌های مقاربتی بدهید تا از این بابت خیال‌تان راحت شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *