چگونه سالاد مدیترانه‌ای با تن ماهی

سالاد مدیترانه ای با تن ماهی

طرز تهیه سالاد مدیترانه ای با تن ماهی

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد مدیترانه ای همراه با تن ماهی را برایتان قرار داده ایم این سالاد بسیار خوشمزه می باشد و بسیار مقویست و حاوی مقدار زیادی روغن زیتون است.

سالاد مدیترانه‌ای با تن ماهی، یکی دیگر از شام‌های سبک و خوش‌طعم تابستانی است که طرز تهیه آن را در ادامه برایتان می‌آوریم. مواد لازم این سالاد برای ۴ نفر شامل ۵۰۰ گرم کنسرو لوبیا (یا دو نوع لوبیای پخته)، ۲ عدد تن ماهی بدون روغن، ۱ عدد فلفل دلمه‌ای قرمز خردشده، نصف فنجان پیاز قرمز خردشده،

نصف فنجان جعفری ساطوری، ۴ قاشق چای‌خوری زیتون بی‌هسته و خردشده، یک و نیم قاشق چای‌خوری رزماری، نصف فنجان آبلیمو، ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، مقداری فلفل تازه، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک و ۸ فنجان مخلوط کاهو و کلم (یا هر نوع سبزی دلخواه) می‌شود.

برای آماده کردن سالاد مدیترانه‌ای باید یک‌چهارم فنجان از آبلیمو، ۲ قاشق از روغن زیتون، فلفل و نمک را با هم مخلوط کنید تا سس رقیقی به دست بیاید. حالا تمام مواد دیگر را با هم ترکیب کنید و این سس را روی آنها بکشید. سالادتان را خنک میل کنید. هر وعده از این سالاد حدود ۲۹۰ کیلوکالری انرژی،

۱۶ گرم چربی، ۱۲ میلی‌گرم کلسترول، ۲۸ گرم کربوهیدرات، ۱۷ گرم پروتئین، ۹ گرم فیبر، ۵۰۵ میلی‌گرم سدیم و ۶۳۸ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۴۲ درصد از نیاز روزانه بدن به فولات، ۲۰ درصد به آهن و پتاسیم و ۱۶۰ درصد به ویتامین C را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.