چگونه ساندویچ بادمجان و پارمسان تنوری ساده را تهیه کنیم؟

چگونه ساندویچ بادمجان و پارمسان تنوری ساده را تهیه کنیم؟

آموزش پخت ساندویچ بادمجان و پارمسان تنوری

معمولا خانم های شاغل وقت کافی برای پخت غذاها را ندارند بنابراین در مطلب زیر طرز تهیه یک ساندویچ ساده بنام بادمجان و پارمسان تنوری را برایتان قرار داده ام این ساندویچ به سرعت تهیه می شود.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ بادمجان و پارمسان تنوری شامل ۱ عدد بادمجان بزرگ که حلقه حلقه خرد و تنوری یا کبابی شده باشد،

مقداری روغن کانولا یا زیتون مخصوص پخت و پز، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، ۳ قاشق غذاخوری پنیر پارمسان، نصف فنجان پنیر موزارلای رنده شده، حدود ۱۵۰ گرم اسفناج ریز و تازه، ۴ تکه نان تست، ۲ قاشق چای‌خوری روغن زیتون فرابکر، ۱ فنجان گوجه‌فرنگی خردشده و ۳ قاشق غذاخوری ریحان تازه ساطوری می‌شود.

طرز تهیه این ساندویچ هم به این صورت است که ابتدا باید دو طرف بادمجان‌های حلقه‌شده را کمی روغن کانولا یا زیتون بپاشید و آنها را با پوست در فر، تنوری کنید. پنیرهای موزارلا و پارمسان را با روغن زیتون فرابکر مخلوط کنید. اسفناج‌ها را کمی بخارپز کنید. بادمجان‌ها را روی نان بچینید و گوجه‌فرنگی، اسفناج، ریحان و نمک را روی آنها قرر دهید. اجازه دهید

تا نان‌ها چند دقیقه داخل فر بمانند تا پنیرها آب شوند. هرکدام از این ساندویچ‌ها حاوی حدود ۲۹۱ کیلوکالری انرژی، ۸ گرم چربی، ۱۲ میلی‌گرم کلسترول، ۴۸ گرم کربوهیدرات، ۱۲ گرم پروتئین، ۹ گرم فیبر، ۷۵۶ میلی‌گرم سدیم و ۵۲۶ میلی‌گرم پتاسیم هستند. ضمن اینکه می‌توانند حدود ۳۸ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A و۲۳ درصد به ویتامین C و۲۲ درصد به کلسیم و ۱۵ درصد به پتاسیم را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *